Problem z wolnymi obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez krazek1 » 1 sie 2007, o 10:32

Uree napisał(a):To jaki masz silnik możesz sprawdzic w bagażniku po lewej stronie od wewnatrz, trzeba zajrzeć w ten sposób jak byś patrzył na swoje kolana, tam jest wszystko opisane na karteczce naklejonej przez producenta.pozdrawiam

A ja tej kartki nie mogę znaleźć
Avatar użytkownika
krazek1
VIP
 
Posty: 469
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 10:16
Lokalizacja: Szczecinek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Uree » 1 sie 2007, o 15:27

Można jeszcze to sprawdzic po lewej stronie silnika, zaraz obok haka na podnosnik,przy rozrzadzie. Powodzonka w poszukiwaniach:)
Uree
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 15 lip 2007, o 13:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez krazek1 » 1 sie 2007, o 15:31

Uree napisał(a):Można jeszcze to sprawdzic po lewej stronie silnika, zaraz obok haka na podnosnik,przy rozrzadzie. Powodzonka w poszukiwaniach:)

Jaki silnik jest w moim Golfie to wiem, ale z tej kartki która jest w bagażniku można dużo ciekawych rzeczy wyczytać ;]
Avatar użytkownika
krazek1
VIP
 
Posty: 469
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 10:16
Lokalizacja: Szczecinek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Uree » 1 sie 2007, o 15:40

No troszeczke sie mozna dowiedziec hehe, mi to akurat sie przydalo bo mam oznaczenia GT, chociaz auto niedawno zjechalo z niemiec i mialo 1wlasciciela w wieku ok 50lat. Myslalem ze to GT i rozrząd pewnie zalozylbym nie ten co trzeba, bo to zmykly AAM 75 kucykow. Zna sie ktoś dobrze na silnikach benzynowych?konkretnie na zaplonie i tym temacie?bo na zimnym silniku, przez pol minutki mi pokopci i nierowno pracuje, chwilka i jest dobrze i sadze ze ktoras swieca nie daje rady na ssaniu, jak jest goracy to tez mu odbije nieraz i zamuli:/
Uree
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 15 lip 2007, o 13:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez tomekrino » 7 sie 2007, o 19:27

Ja w końcu sprawdziłem ten czujnik temperatury i według tego opisu co dostałem wszystko jest ok. Jeszcze dodatkowo porównałem w innym golfie i było tak samo. Więc dalej mój problem z wolnymi obrotami jest aktualny, proszę o poradę. Dodatkowo jeszcze próbowałem sprawdzić regulator biegu jałowego, ale nie stety bez powodzenia, ponieważ u mnie jest 6 styków, a w książce "Zrób to sam" są 4. Może ktoś zna sposób, żeby go sprawdzić?
tomekrino
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23 lip 2007, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 26 gości

cron