skoro gasną kontrolki to może oznaczać że akumulator kończy swój żywot
nie do końca.
Kiedyś miałem taki myk z oplem kadetem, rozrusznik kręcił, a silnik nie chciał zaskoczyć, musiałem chwilkę podładować akumulator na wysokim prądzie, wtedy na początku kręcenia autko zaskoczyło, lecz zgasł znów był problem. Okazało się, że szczotki rozrusznika były bardzo starte, rozrusznik pobierał tyle pradu, że brakowało na iskrę, poprostu rozrusznik tak jakby robił zwarcie. Po wymianie szczotek na nowe i wyczyszczeniu akumulatora problem znikł i było wszystko OK. Proponuję tez rozebrać rozrusznik i sprawdzić, ew. wymienić szczotki.
[ Dodano: 2008-10-21, 17:25 ]robert23 napisał(a):Witam jestem tu nowy ale liczę że ktoś mi pomoże a mianowicie mój golfik 3 z silnikiem 1'4 chodził bez zarzutów, rano przyszedłem i już nie dało się go odpalić, pompa paliwo pompuje bo sprawdziłem, iskra na świecach jest, jedyne co zauważyłem że świece są całkowicie suche, i podczas prób zapalania zauważyłem że paliwo już nie dostaje się do mono wtrysku, w przewodach jest a dalej już susza czy może mi ktoś pomódz?
jeżeli pompa chodzi, a z wtrysku nie leci paliwo to może oznaczać jedno - przypchany lub całkowicie zapchany filtr paliwa (pod podłogą przy prawym tylnym kole jest), lub urwał się jakiś "syfek" lub "paproszek" z filtra i zapchał wtrysk. Jeżeli po odkręceniu przewodów paliwowych od wtrysku i przekręceniu zapłonu (aby pompa chodziła) będzie leciało paliwo, to zapchany wtrysk, jeżeli nie będzie leciało paliwo z przewodu - zapchany filtr paliwa.