Problemy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problemy

Postprzez Kronos1986 » 28 maja 2008, o 20:33

Witam wszystkich forumowiczów i miłośników golfa3! Mam do was kilka pytan na temat sprawnosci mojego samochodu ! Wiec tak : Mam golfa 1.8 GL benzyna z gazem BRC( rok czasu) i ostatnio przez pol roku dolałem do niego 5L oleju mimo tego ze usunąłem wszystkie wycieki( Uszczelki pod głowica i klawiatura, symeringi na wale nowe) i dalej bierze olej! Ostatnio zauwazyłem ze wywala mi olej przez te kopulke co jest na wtryskiwaczu i pytałem kolege to mówil cos o uszczelniaczach bo ma przedmuchy a jak to nie pomorze to trzeba sprawdzic tłoki i pierscienie a to juz sa wieksze koszta i sie nie oplaca robic bo lepiej kupic nowy silnik! Czy to prawda? A moze to cos innego? Poco sprawdza sie kompresje i co ona daje i co jest zepsute jak jej nie ma! Zaczał zle mi palic i na gazie bo gdy go odpalam na zimnym silniku idodam odrazu gazu do dechy na luzie i na biegu samochod gasnie ai pali tylko na benzynie i to z trudem ale i tak niema siły jechac ! nie czuc tej mocy jak na 90 koni! Czego to moze byc wina, dodam ze jak jade i wciskam gaz do dechy to auto dopiero sie buja jak wejdzie tam na jakies wieksze obroty! I ostatnie pytanie a mianowicie Golf strasznie wyje ale nie przez tłumnik z tylu tylko gdzies pod spodem! Wyciagnalem caly tłumnik az od kolektora i wymieniłem pod nim uszczelke, sprawdziłem polaczenie pomiedzy katalizatorem a rurami i tez jest ok, obejrzałem kazdy element tlumnika doglebnie i nic nie zauwarzyłem, skrecilem wsi i dalej straszny chałas w srodku a na zewnatrz lepiej nie mowic! Pomocy błagam co to wszystko moze byc??? Z gory dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi!!!!
Kroni
Kronos1986
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 02:23
Lokalizacja: Kolobrzeg

Problemy

 

Postprzez Mario Mario » 29 maja 2008, o 21:40

Witam Cię kolego. Ja na tym forum jestem nowicjusz, ale na punkcie VW ta mam lepiej nie mówić co. Ciśnienie na cylindrach to żaden koszt. Tylko cisnieniomierz, odkrecasz wszystkie świece, calkiem! i po kolei wkladasz do kazdego otworu końcówkę i sprawdzasz. Tj krecisz kilka razy rozrusznikiem tj kilka obrotów i wskaźnik pokazuje ci ciśnienie na każdym z cylindrów. Zawsze będziesz mial ciśnienie rosnace od skrajnego cylindra, ale to najslabsze nie powinno byc mniejsze niż 9, jeżeli tak (mniejsze)to niestety kompresja do d.... Ale mogly popekać pierścienie. Jeżeli piszesz, że po odpaleniu na gazie dajesz mu od razu w d.... to moglo sie tak stać. Jeżeli pierscienie popekaly ta zacznie lykać olej. Ale ja w swoim passacie 1.8 90 km, wymienilem tylko uszczelniacze na zaworach i bylo laleczka ani grama oleju. Jezeli chodzi o branie oleju do komory spalania, to szczególnie przy gazie i suchej mieszance nie jest to takie zle, no ale nie pól litra na 1000 km. Ze swojego doświadczenia mogę ci powiedzieć, że nauczylem sie na swoim pasku, że VW to proste samochody a ja zawsze doszukiwalem się poważnych usterek, okazywalo się, ze byly to proste sprawy. Ostrożnie, ostrożnie bo wpędzisz się w koszty. Cisnieniomież możesz pozyczyć u zaprzyjaźnionego mechanika i niech nikt ci nie wciska ciemnoty, że to duzy koszt. Pozdro.
Mario Mario
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 29 maja 2008, o 07:43
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Kronos1986 » 2 cze 2008, o 21:07

No dzieki kolego! Postawie samochód u kolegi i sprawdzimy wsio po kolei i mam nadzieje ze to tylko uszczelniacze! A powiedz mi kolego czy twój pasek tez tak ryczy czy cichutki jest? bo moj to jak czołg
Kroni
Kronos1986
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 02:23
Lokalizacja: Kolobrzeg

Postprzez Mario Mario » 3 cze 2008, o 21:22

Male sprostowanie ja już tego paska nie mam, sprzedalem ladnych parę lat temu na liczniku mial 270, a napewno ze stówkę byl kręcony. Nie bardzo rozumiem co ty rozumiesz przez określenie silnik ryczy. może masz nieszczelne zlącze przy kolektorze wydechowym, albo rura gdzieś już się przepalila. Jezeli ci faktycznie sam motor ryczy to jest niedobrze, ale zdrugiej strony to nie powinien ryczeć tylko rzęzić. Dobra to tyle na temat tego ryczenia. Mój silniczek mimo przebiegu na gazie i na bezynie tylko mruczal. Jak dojdziesz co i jak to koniecznie napisz naf orum. Pozdro
Mario Mario
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 29 maja 2008, o 07:43
Lokalizacja: Lublin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 33 gości