Problemy z obrotami a kamień w elementach chłodnicy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problemy z obrotami a kamień w elementach chłodnicy

Postprzez młodywariat21 » 10 cze 2016, o 18:26

Witam wszystkich,jestem nowym użytkownikiem więc jeśli robię coś źle to z góry przepraszam .
A więc kupiłem 2 tygodnie temu golfa 3 2.0 8v 95r, oznaczenie silnika niestety nie znam :(
Na oględzinach ogólnie golfik robił wrażenie bo nie był pordzewiały ani nie było większych mankamentów wizualnych, na jeździe próbnej też nie było problemu, golf przyśpieszał i było czuć, że ma te 115 koni, lecz po chwili wyczułem że przy 3tyś obrotów delikatnie odcina mi moc, golfika przy tych obrotach delikatnie rzuca i odcina mu gaz, przekraczając 3 tysie golfik znowu leci jak burza, nie znam się więc uwierzyłem facetowi na słowo, że to pewnie coś ze świecami, no i dobiłem targu , po zakupie pojechałem do mechanika i okazało się, że płyn chłodniczy nie był zmieniamy kuupe czasu i jest niesamowicie dużo kamienia, no i ogólnie poprosiłem go żeby sprawdził o co chodzi z tymi obrotami, po tygodniu odebrałem golfa i mechanik powiedział, że nie może znaleźć przyczyny odcinania gazu (sprawdził świece, cewke i kopułkę ), no a z kamieniem to powiedział, że jest go tyle że nie dał rady go usunąć go w całości, miejscami węże są aż twarde tak jakby były z kamienia, oczywiście to nie był jakiś super mechanik bo po prostu jakiś tam facet, który się zna i przyjmuję w garażyku, więc chce tutaj was spytać czy ogólnie można ten kamień usunąć do zera i czy to może być przyczyną tych obrotów? Przepraszam za tak chaotyczne pisanie, proszę o jakieś porady, jeśli potrzebujecie zdjęć silnika lub żebym podał więcej szczegółów to na dniach postaram się to ogarnąć . Z góry dzięki i Pozdrawiam ! :-)
młodywariat21
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 18:08
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 8v
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Problemy z obrotami a kamień w elementach chłodnicy

 

Re: Problemy z obrotami a kamień w elementach chłodnicy

Postprzez Thorsten » 10 cze 2016, o 22:20

Do płukania układu są gotowe preparaty do odkamienienia układu, w skrajnym przypadku odkamieniacz do czajników. Oznaczenie to pewnie 2e.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Problemy z obrotami a kamień w elementach chłodnicy

Postprzez młodywariat21 » 11 cze 2016, o 07:10

Thorsten napisał(a):Do płukania układu są gotowe preparaty do odkamienienia układu, w skrajnym przypadku odkamieniacz do czajników. Oznaczenie to pewnie 2e.




Okej, to jeśli da się to ogarnąć to super, a masz pomysł z tymi obrotami ? czy to może być wina jakiegoś czujnika lub czegoś związanego z komputerem ?
młodywariat21
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 18:08
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 8v
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Problemy z obrotami a kamień w elementach chłodnicy

Postprzez Thorsten » 11 cze 2016, o 10:51

Możesz go podpiąć pod kompa i sprawdzić czy niema błędów?
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Problemy z obrotami a kamień w elementach chłodnicy

Postprzez młodywariat21 » 12 cze 2016, o 09:40

Thorsten napisał(a):Możesz go podpiąć pod kompa i sprawdzić czy niema błędów?



Własnie w tym problem, że aktualnie jestem za granicą , ciężko mi się dogadać po niemiecku a i niemieckim mechanikom nie chce się tutaj grzebać zbytnio bo byłem i mówią, że zbytnio czasu nie mają i telefonicznie się kontaktować więc dupa, do komputera niestety nie mam jak go podłączyć na razie :(
młodywariat21
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 18:08
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 8v
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości