Problemy z obrotami i (cofanie kompresji)

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problemy z obrotami i (cofanie kompresji)

Postprzez Masell » 15 sty 2014, o 00:23

Witam, mam nadzieje że dobrze trafiłem z tematem.
A więc... niedawno stałem się posiadaczem golfika 3
1.6 Benzyna bez gazu
75KM
93 rocznik
No i na początku chodził świetnie równiutko i cacy w ogóle :-D
Ale po pewnym czasie, rozpoczęły się problemy z wolnymi obrotami. schodziły do 500 a nawet niżej... po kilku dniach zaczęły się problemy z obrotami podczas jazdy, trzymając go równo na 2000 po chwili zaczynały opadać (bez zdejmowania nogi z gazu) i po chwili nagle wracały (odczucie i szarpnięcie było takie jak by strzał ze sprzęgła).
I na wolnych opadały tak nisko że po prostu gasł.
Zawiozłem go do Magika, wymienił on:
Aparat zapłonowy oraz cewkę zapłonową.
OK poprawiło mu się troszkę, bo trzyma się już na obrotach 1000 i chodzi równiutko normalnie miodzio... ALE... co chwila jak by mu kompresje cofało do gaźnika (wyrzuca przez gaźnik spaliny a nawet ogień czasami) i po wraca do 1000 i chodzi równiutko....

Może ktoś się spotkał z czymś takim albo coś takiego miał... Proszę o rade...

Z góry dziękuje :-)
Ostatnio edytowano 16 sty 2014, o 00:13 przez Masell, łącznie edytowano 1 raz
Masell
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 20:34
Lokalizacja: Sosnowiec

Problemy z obrotami i (cofanie kompresji)

 

Postprzez k-m-r1 » 15 sty 2014, o 23:59

czujnik temperatury sprawny?
jak ustawienie iskry i aparatu zapłonowego
co ze świecami
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Masell » 16 sty 2014, o 00:11

Czujnik sprawny... bo sprawdzał mi Magik
Świece mi powymieniał dziś...
Ustawienie iskry nie mam pojęcia...
Ale powiem mu żeby sprawdził ;-)

P.S
Dziś mi powiedział że przypuszcza że to może być coś z zaworami...

"masakra od 2 tyg nie możemy z magikiem dojść do przyczyny... dlatego właśnie piszę do was..."
Masell
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 20:34
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez pablomed » 16 sty 2014, o 01:16

ja bym się upewnił co do świec kabli kopułki itd czy nie stare a następnie nie jechał do magika tylko do mechnika sprawdzić ustawienie rozrządu i zapłonu. Z zaworami nie bardzo prawdopodobne bo w VW się takie rzeczy nie dzieją raczej, no ale w końcu trzeba będzie głowicę zdjąć jeśli się nie wyjaśni, a najpierw tylko pokrywę zaworów i zobaczyć czy spręzyny zaworowe całe
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Masell » 16 sty 2014, o 11:44

<Magik> To jest <Mechanik> tylko tak na nich mówię:)
Ustawienie rozrządu mi sprawdzał ( jest prawie że nowy)
Kable mi sprawdzał bo szukał od niepozornych rzeczy...
Powiem mu dziś żeby sprawdził ustawienie zapłonu jeszcze...
No dokładnie, on nie chce mi od razu głowicy zdejmować bo mówi że to ostateczność...

ale poproszę o sprawdzenie ustawienia zapłonu... dziękuję za rade...

Jeżeli będę coś wiedział to zaraz dam znać:) ;-)

[ Dodano: 2014-01-28, 21:09 ]
No Jak obiecałem tak zrobię...
Sprawa z moim Wagenikiem się wyjaśniła :-D na szczęście głowica nie musiała być ruszana :-)
A sprawcą wszystkiego był niejaki STEROWNIK SILNIKA (koszt jakieś 250zł)
Po wymianie jest igiełka (jeździ, chodzi i pomyka) :lol:

I bardzo dziękuje za rade panowie ;-)
Masell
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 20:34
Lokalizacja: Sosnowiec


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 32 gości