Problemy z płynną pracą silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problemy z płynną pracą silnika

Postprzez Bolek III » 15 paź 2008, o 19:16

Witam. Nurtuje mnie kilka spraw w moim golfie. Mam tak od kupna od ok miesiąca czasu , na początku wykonałem remont głowicy i wymiana wszystkich uszczelek. Po tym dalej jest tak samo .
Golfik odpala zawsze za pierwszym obrotem czy rano czy w dzień . Rano jest wszystko ok ale jak jest rozgrzany do 90stopni i zgasze go i np pójde do sklepu , minie z 15min , silnik odpali odrazu lecz pochodzi normalnie i zejdzie na bardzo malutkie obroty i czasem zgaśnie , jeśli odrazu bym pojechał gdy tak sie dzieje to przy 1/5 gazu na jedynce przestanie jechać trzeba wtedy dac więcej gazu . Oczywiscie juz go wyczułem i gdy mi na takie obroty zejdzie to musze przytrzymywać stopniowo 1/5 gazu i co 5 sekund gaz do końca i tak ze dwa razy i juz bedzie wszystko wporządku. Moc silnika jest ok jak na 75km 1.8. A i jeszcze mam tak śmiesznie że jak już jest ok i jak jade i zmieniam biegi to w pewnym zakresie obrotów lekko silnik zahamuje (naprawde lekko) i to tez na 1/5 gazu. O co tu moze chodzić? Spalanie jest w miare ok , w mieście 10 a w trasie 8 przy spokojnej jeździe. Silnik był na gazie ale po remoncie gazu ani razu nie używałem. Tylko raz sprawdziłem i na gazie chodzi za każdym razem równiutko nic nie trzeba gazować. I co to może być / ? Przepraszam za słabo rozumny tekst ale można zrozumiec:P. Prosze o pomoc. I czy wasze golfy 1,8 75km rok92 tez od 130kmh strasznie powoli przyśpieszają ?
Bolek III
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 19:07
Lokalizacja: Myślibórz

Problemy z płynną pracą silnika

 

Postprzez pawelek03576 » 15 paź 2008, o 19:27

witam co do przyspieszania to sie zgodze to tylko 75 km nie ma rewelacji a co do obrotów to ciężko coś powiedzieć
a ile masz przejechane ??
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez haqur » 15 paź 2008, o 19:48

napisz jaki masz wtrysk (jedno punktowy czy wielopunktowy)
haqur
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:32
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez pawelek03576 » 15 paź 2008, o 19:51

kolego w silniku AAM jest jedno punktowy
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez haqur » 15 paź 2008, o 19:54

no widzisz kolego nie każdy jeździ AAM!
haqur
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:32
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez pawelek03576 » 15 paź 2008, o 19:55

idzie sie przyzwyczaić ;-)
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez haqur » 15 paź 2008, o 19:58

Bolek III, czy są to objawy dławienia, że czasem silnik nie reaguje na wciskanie gazu?
haqur
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:32
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez Bolek III » 15 paź 2008, o 23:37

Tzn jak ma faze na ciepłym po odpaleniu to jak dam 1/5 gazu to on zareaguje normalnie i nagle zaczną obroty spadać aż zgaśnie tak jak by sie zalewał i wtedy musze albo puścić gaz albo dać więcej i jest OK. Przyzwyczaiłem sie do tego juz ale jeśli dużo roboty nie bedzie to można to naprawić . Jeżdze tak od 5 tygodni i ciągle jest tak samo nigdy gorzej nigdy lepiej.. Odłaczałem aku i podłączałem i dalej to samo. Przebieg golfa to 208tyś. Serwisowany w niemczech do 140tyś km potem 3 lata w polsce. Ale z silnikiem raczej wszystko jest ok . Ciśnienie bdb zawory szklanki paski popychacze i jakies tam pierdoły jeszvze wszystko wymienione (bo mi zawory strasznie waliły tydzień bo kupnie czy tam szklanki nie pamietam.)
Bolek III
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 19:07
Lokalizacja: Myślibórz

Postprzez haqur » 16 paź 2008, o 12:23

proponuje żebyś wymienił czujnik sterowania układu wtryskowego (czujnik cieczy chodzącej)
haqur
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:32
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez Bolek III » 17 paź 2008, o 00:04

Dodaje małą informacje. Przypomniałem sobie że auto po zakupie miało spadek obrotów gdy dawało sie 1/5 gazu ale nie schodziło na wolnych po odpaleniu na obroty takie że czasem i akumulator mrygnie czyli bardzo małe. A po remoncie schodzi. A czy może to być zwiazane z terostatem ? Ponieważ po kupnie termostatu nie było i max temp jaką miałem na wskaźniku to połowa pola tego kreskowanego czyli ok 30stopni. a teraz mam tak jak należy tzn 90stopni ale no te obroty może to ktoś wcześniej celowo wyjął termostat ylko po co ?
I Love My Golf ;PP
Bolek III
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 19:07
Lokalizacja: Myślibórz

Postprzez Reiven » 17 paź 2008, o 18:45

Kolego zrób diagnostykę bo to może być wiele rzeczy.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SAke » 25 paź 2008, o 15:38

Mam taki sam problem. Wymienilem swiece, kopulke, przewody bo myslalem ze to przebicie i nie pomoglo a teraz juz calkiem odmowilo posluszenstwa.

Po zapaleniu silnika jak sie doda gwaltownie gazu to zgasnie a zeby wkrecic silnik na obroty trzeba "machac" gazem (czyt. dodawac i puszczac) Czy to coś powaznego? :(

[ Dodano: 2008-11-01, 12:16 ]
U mnie wystarczylo wymienic aparat zaplonowy. I narazie spokoj. :super:
SAke
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20 sie 2008, o 18:40
Lokalizacja: Dębica


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości