Moderator: Moderator
czemu wprowadzasz w bład normalna sprawa ze jak korek odkrecisz to silnik inaczej zacznie pracowac ,nic sie nie martwSYLWEEQ79 napisał(a):w 2e tez mi warjowały obroty a to była wina silnika krokowego.
ale po zdięciu korka tracenie obrotów nic wesołego. zmierz ciśnionko na tłokach.
kiedyś oglądałem furke do kopna no i po zdięciu korka fura padła.
nic dodac nic ujac nie wiem po co reszta sie wypowiada na tematy o których nie maja pojecuapablomed napisał(a):pablo1932, w silniku 2E jest to zdecydowanie normalne i wynika z konstrukcji odmy która jest połączona z przestrzenią pod pokrywą zaworów oraz z faktu umejscowienia przepływomierza. Jeśli odkręcasz korek to pod pokrywę zawortów potem do odmy i do dolotu leci lewe powietrze nie ":widziane" przez przepływomierz. W związku z tym mieszanka się robi za uboga i silnik przygasa.
We wtrysku jednopunktowym niema przepływomierza, wię odkręcenie korka nie wpływa
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 28 gości