prośba o rade

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

prośba o rade

Postprzez Błażej » 2 sty 2010, o 20:04

witam nie bardzo sie orietuje co i jak z silnikiem szukałem ale nic mnie nie zadowoliło wieć pytam sie was a mianowicie mam silnik 1.6 aee ostatnio zauwazyłem ze troszke kopci i dotego znika mi płyn chłodniczy przez ok 4000tyś km z maximum jest prawie minimium olej mam na 3/4 miarki na bagnecie.co to może być silnik mam suchutki żadnych plam nie zostawia. nie mam problemów z odpaleniem jeżdzi dobrze co to może być czy mechanik może jakoś to sprawdzić? prosze o pomoc tylko nie piszcie ze mam szukac bo już to robiłem.
błażej
Błażej
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 11 lip 2009, o 21:50
Lokalizacja: kujawy

prośba o rade

 

Postprzez K@mil » 2 sty 2010, o 20:06

Błażej napisał(a):chłodniczy przez ok 4000tyś km z maximum jest prawie minimium


i co tu widzisz problem? bo ja raczej nie taki ubytek to tak jak kot napłakał...

plyn moze uciekac ci chlodnica albo wezami...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez KristoF » 2 sty 2010, o 21:49

płyn ma to do siebie ze lubi parowac zwłaszcza jak często zmienia swoją temperature prz nagrzewaniu i stygnięciu silnika. Kopci troche na biało, jest zimno i ma prawo, para wodna która jest efektem spalania benzyny się skrapla w niskiej temperaturze i stąd biały dymek.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Pro100 » 2 sty 2010, o 23:06

Puki co jeździj tak jak kolega pisze takie znikanie płynu to nic... Ja u siebie po przejechaniu 300km miałem minimum z max i wtedy się zabrałem za uszczelkę pod głowicą ale u Ciebie na razie nie widzę najmniejszej przyczyny do zmartwień :)
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SotoM » 3 sty 2010, o 00:29

hee...narazie nie ma zmartiwen- jak dostanie sie wieksza iloś wody do gara to krzywa korba gwarantowana...
obejżyj motor na około czy nie masz wycieku płynu. płyn moze wyciekac gdy jest goracy motor i wytworzone ciśnienie w układzie chłodzenia.woda odparowuje a na silniku w miejscu"moze wycieku" zostanie osad płynu zielony,różowy czy jaki tam masz... dlatego nieoknieczne jest ze beda plamy na glebie.popatrz dokładnie na spokojnie. w rzie zawsze mozesz spróbowac czegoś mokrego(chłodziwo jest słodkawe)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 56 gości