przebieg 300 000 tys.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez BORYSKA » 6 lut 2009, o 16:45

e-piotrek, ja mam zrobione 200 000. Założona instalacja LPG. Podejrzewam że poprzedni właściciel nie dbał należycie o samochód. Co tu dużo mówić... Problem za problemem, awaria za awarią. Przed chwilą wróciłem z trasy- byłem po "nowy" silnik bo ten mój już nadaje się do generalnego remontu, a jak wiadomo to spory wydatek. wolałem więc kupić inny za 500 zł. Zobaczymy, może będzie się lepiej spisywał od poprzednika
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

 

Postprzez mani51 » 6 lut 2009, o 17:08

mojemu niedawno wskoczyło 200 000 z czego ostatnie 40 000 na gazie i nie jest źle (odpukać :-) ) silnik wygląda na zdrowy, oleju nie bierze, tzn tak mało, że nie muszę dolewać od wymiany do wymiany. Z większych problemów to musiałem zmienić uszczelkę pod głowicą ale to przez własną nieuwagę bo źle założyłem wąż po zmianie termostatu i spadł w czasie jazdy i silik złapał temperaturę a za niedługo padła uszczelka, ale w sumie wyszło na dobre bo zrobiłem regenerację głowicy bo wcześniej brał olej prze nieszczelne uszczelniacze zaworów. No i nieszczęsna skrzynia którą załatwiłem wlewając zły olej. A tak poza tym to zmieniam olej, filtry, klocki i szczęki a ostatnio kable, kopułkę i palec oraz świece, tankuję i jeżdżę i tak już dwa lata, na wiosnę trochę muszę zaprawek porobić bo to przecież 93r więc nie ma się co dziwić - kuzyn swoją astrę z 94r już dwa razy do malowania oddawał w ciągu ostatnich dwóch lat :-P za to brat ma golfa MK2 i jego blachy wyglądają jakby był młodszy od mojego :-| - on ma przejechane coś ponad 250 000 i jeszcze się nie zanosi na emeryturę :ok:
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez andrzej4286 » 6 lut 2009, o 18:47

witam ja mam juz 258 549 a jak go kupilem to mial 204 jak do tej pory a mam go 1,5roku to prucz sprzegla uszczelki pod klawiatura czujnika temperatury i wymiany oleju i filtrow to nic mi sie nie zepsulo i nie zapowiada sie puki co odpukac zebym mial cos do roboty przy moim golfie pozdrawiam
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza

Postprzez BORYSKA » 6 lut 2009, o 19:47

mani51 napisał(a):kuzyn swoją astrę z 94r już dwa razy do malowania oddawał w ciągu ostatnich dwóch lat


Wychodzi na to że Golferki mają naprawdę SUPER blachę. U mnie też się nic nie dzieje w tym temacie poza drobnym odpryskiem pod tylną szybą, ale z tego co słyszałem to częste w tych samochodach
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez kruchy_ » 7 lut 2009, o 00:16

co do licznika to mam zamiar w aso oddac swoje zegarki i z rabatem kupic nowki sztuki z obrotomierzem

BORYSKA napisał(a):poza drobnym odpryskiem pod tylną szybą


szybko to zabespiecz, bo poleci strasznie ;-) klapy to pieta achillesa
Avatar użytkownika
kruchy_
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 23:01
Lokalizacja: Lublin

Postprzez KristoF » 8 lut 2009, o 12:24

e-piotrek napisał(a):...a ja mam takie pytanie jak wam się sprawują bryki z taką liczba nabitych kilometrów?Często się psują?


widze że temat troche zmienił kierunek. :-) Może to i dobrze bo zaczynaliśmy myslec o manipulowaniu przebiegiem a to niezbyt zgodne z prawem.Oczywiście nie posądzam nikogo o takie manipulacje ale wiecie Koledzy...nie tylko my czytamy Forum ;-)
Co do niezawodności Golfa po przejechaniu ponad 270000km na silniku 1.4 to nie moge na nic narzekać :lol: tylko materiały eksploatacyjne i naturalne zuzycie żadnych dziwnych i niespodziewanych awarii nie miałem.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez raf.sie » 9 lut 2009, o 15:26

hmm a ja powiem że kupiłem VW miał przebieg jakieś 40tys wiadomo cofany musiał być albo hym wymieniony tylko że u mnie nie było tak jak tu mówicie... u mnie znikł napis TOTAL ale licznik się nie wyzerował tylko daje dalej :-| :-|
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez K@mil » 9 lut 2009, o 16:03

raf.sie napisał(a):u mnie znikł napis TOTAL ale licznik się nie wyzerował tylko daje dalej


przeczytaj jeszcze raz od poczatku temat...

1) przebieg 300000 znika Total, licznik kreci sie od 0 (bez napisu) do nastepnych 300000 (czyli juz razem 600000), i gdy nakreci te nowe 300 tys. to licznik na wywalenie bo juz nie ma pamieci do zapisywania km.

:wsciekly:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez raf.sie » 9 lut 2009, o 16:17

K@mil napisał(a):znika Total, licznik kreci sie od 0 (bez napisu)

no czytałem i widziałem ten filmik ale mówie właśnie że u mnie napis TOTAL znikł widziałem to na własne oczy ale licznik nie daje od zera tylko dalej tak jak miał.
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez KristoF » 9 lut 2009, o 17:14

nie wiem czy to zawsze jest tak samo.Było 3 producentów zegarów do Golfa.Każdy producent miał inną wizję na ich wygląd konstrukcje i działanie.Motometer napewno sie zeruje.Widziałem u kolegi przebieg jkaies 60000km ale bez napisu total w Golfie TDI :lol:
ja mam 30000 do przejechania i sie zobaczy czy sie wyzeruje czy nie.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 10 lut 2009, o 18:00

[center]EDIT[/center]

Post skasowałem (zmieniłem) bo zawierał informację na których podstawie można było się domyślić jak cofnąć licznik :!: Moje niedopatrzenie :wstyd:

Proszę nie pisać do mnie na ten temat bo nic nie pomogę :!: :-x
Ostatnio edytowano 10 lut 2009, o 19:50 przez marcinkoz2910, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez BORYSKA » 10 lut 2009, o 18:26

marcinkoz2910, tyś jest kozak nad kozaki... :padam:
Oj teraz będzie się działo!!! :lol:
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 27 gości