przekladka SIlnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

przekladka SIlnika

Postprzez Jacek Rosiński » 5 lut 2011, o 01:12

Witam. czy ktos bedzie tak mily i uprzejmy i powie mi jak duzo jest zamieszania jesli chcialbym zmienic silnik z 1.6 AEE na 2.0 2EE pytam ogolnie:) mile widziane wyczerpujace odpowiedzi. z gory dzia i pozdrawiam ;))
jac
Jacek Rosiński
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:05
Lokalizacja: Izbica

przekladka SIlnika

 

Postprzez michael799 » 5 lut 2011, o 10:44

Jacek Rosiński, zobacz jak to u mnie było:

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=187100

Link niestety z forum.vwgolf.pl bo tutaj jeszcze nie miałem czasu napisać :-D Powiem że roboty kupa ale warto.2E nieźle odpycha.Jakbyś potrzebował graty na swap to daj znać :super:
Avatar użytkownika
michael799
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 17 paź 2008, o 13:55
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez trollu » 5 lut 2011, o 13:06

zakładam ze masz juz nagrane 2E, jak nie to szukaj ADY lub AGG, każdy Ci to powie :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Jacek Rosiński » 5 lut 2011, o 13:25

dobra:) mniej roboty? nie nie pytam na troszke dalsza przyszlosc bo moj 1.6 Aee nie ogarnia
jac
Jacek Rosiński
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:05
Lokalizacja: Izbica

Postprzez killah » 5 lut 2011, o 14:21

będzie ci potrzebne
silnik
co do skrzyni niech się spece wypowiedzą
osprzęt silnika
wiązka silnika i ecu
komputer
pompa paliwa
układ wydechowy od 2.0
licznik

nie wiem jak sprawa z chłodnicą, przegubami etc

i masa innych rzeczy które trzeba będzie wymienić podczas swapa. np takie sprzęgło :P
killah
 

Postprzez Błażej » 5 lut 2011, o 16:01

moim zdaniem lepiej sprzedać to co masz i kupić vr6 lub gti. tez tak chciałem zrobić ale za duzo kasy by na to poszło choć wszystko do swapa mam 2.0 agg
błażej
Błażej
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 11 lip 2009, o 21:50
Lokalizacja: kujawy

Postprzez greg001 » 5 lut 2011, o 16:37

hm... chłodnica jest inna, jest większa i ma króćce z prawej strony + do tego pas przedni pod tą chłodnicę, dodatkowo przydałoby się wymienić hamulce na 256,
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez matuszgt » 10 lut 2011, o 15:38

Koledzy podepnę się pod temat. Też myślę o swapie i mam możliwość zakup silnika 1.8 16v KR o niskim przebiegu za okazyjną cenę. Moje pytanie brzmi czy dużo by było zachodu z wpakowaniem tego pod maskę w miejsce w którym teraz siedzi 1.8 ABS. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
matuszgt
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 23 lis 2009, o 00:55
Lokalizacja: warmia - mazury

Postprzez Imper » 10 lut 2011, o 18:29

samego KRa wlozyc w miejsce ABSa to zaden problem wszytsko pasuje p&p problem zaczyna sie zeby to podpiac wszytsko aby dzialalo poprawnie
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez matuszgt » 10 lut 2011, o 18:36

:lol: no właśnie chodzi mi czy dużo zabawy będzie z podłączeniem tego cacka a nie z dosłownym włożeniem go w miejsce starego silnika. Dokładniej chodzi mi o to czy jest to inwestycja opłacalna . I czy jest to w miarę wykonalne.
matuszgt
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 23 lis 2009, o 00:55
Lokalizacja: warmia - mazury

Postprzez Imper » 10 lut 2011, o 22:22

wykonalne jest jak najbardziej bo niby dlaczego mialoby nie byc. Jezeli chodzi o oplacalnosc to zalezy od tego za ile mozesz kupic wszytsko co potrzebujesz oraz ile jestes zrobic w stanie sam. Skrzynka bezpiecznikow jest taka sama wiec samo podlaczenie silnika nie powinno sprawic klopotow. Nie wiem jak wyglada sprawa z licznikiem bo nigdy nie mialem golfa II ale z tego co sie orientuyje to tam predkosciomierz jest na linke wiec robi sie nam mala rzezba zeby to wszytsko ladnie chodzilo na liczniku z mk3. Wiazka silnikowa wyglada nieco inaczej od tej co jest w mk3. ECU siedzi po stronie silniczka wycieraczek a nie tak jak w mk3 po stronie pasazera. Kwestia albo przedluzenia wiazki albo pokombinowania z innym umiejscowieniem ECU. Nie wiem tez jak sprawa sie ma z pompa paliwa poniewaz KR jest zasilany mechanicznym wtryskiem a tam panuja chyba nieco wyzsze cisnienia (mk2 maja po 2 pompy) chyba zebty zaadaptowac od razu pod to DIGIFANTA

[ Dodano: 2011-02-10, 21:23 ]
reasumujac jezeli bedziesz chcial miec wszytsko na glanc to kabelkomania Cie nie ominie
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez matuszgt » 11 lut 2011, o 00:21

Oczywiście swapem zająłbym się sam, w tak dużym stopniu jak było by to możliwe. Cały czas rozpatruję różne jednostki napędowe pierwsza moja myśl zamontuję idealny silnik ABS ale nie oszukujmy się zbyt dynamiczna ta jednostka nie jest hehehe, więc jak już coś zmieniać to na coś mocniejszego tylko takim nakładem pieniężnym by nie było to droższe od golfa, myślałem o 2e bo ABF to inna bajka i taka zmiana na pewno przekroczyła by moje środki. Może któryś z kolegów poradziłby mi jakąś jednostkę, której wsadzenie do mojego golfa nie wiązało się z kosmicznymi sumami. Cały komplet tego KR mogę mieć za 1000zl
matuszgt
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 23 lis 2009, o 00:55
Lokalizacja: warmia - mazury

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości