przepustnica ABD 1.4

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

przepustnica ABD 1.4

Postprzez prezesik » 19 sty 2011, o 16:22

Witajcie!

Kilka dni temu zamówiłem kompletny wtrysk do swojego golfa 1.4 ABD. Znalazłem aukcję allegro, na której był na sprzedaż wtrysk od vw polo.

Dziś otrzymałem przesyłkę i ZONK:

- wtrysk jest identyczny, czyli OK

Natomiast jest problem w przepustnicy.

Pierwsza różnica: golfie z tyłu przepustnicy mam dwa króćce:
- podciśnieniony - do sterowania klapka powietrza ciepłe-zimne
- odprowadzanie par paliwa do filtra węglowego w błotniku
W przepustnicy polo niestety nie ma tych króćców, jest to wszystko zaślepione, nie ma tych wężyków gdzie podłączyć.

Druga różnica jest w gnieździe TPS (5-pinowym) - w golfie są wyprowadzone styki 1, 2, (3 pusty) 4, 5, natomiast w polo jest (1 pusty), 2, (3 pusty), 4, 5.

Trzecia różnica to plastikowe mocowanie linki - ale to chyba nie problem, bo można je odkręcić i przełożyć z mojego wtrysku.

Po za tym mocowanie wtrysku razem z przepustnicą polo jest identyczne jak w golfie, średnica przepustnicy też OK, więc do montażu OK.

Podpowiedzcie, co z tymi fantami zrobić, czy silnik nie będzie kulał na wtrysku od polo?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

przepustnica ABD 1.4

 

Postprzez K@mil » 19 sty 2011, o 16:26

Ten wtrysk z polówki nie jest czasem z nowszego silnika ? z silnika na wielopunkcie ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez prezesik » 19 sty 2011, o 16:39

kolego to jest ten zakupiony wtrysk:
Obecnie jestem w pracy i nie mam możliwości porobienia fotek.
Jutro będę przekładał i sprawdzał jak będzie silnik chodził.

Obrazek
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez kermid » 19 sty 2011, o 20:57

Ja z tym problemem spróbował bym jeszcze na forum elektrody się zgłosić może tam znajdzie się jakiś magik co podpowie co zrobić z tym tps-em bo te dwa wężyki to je jakoś się tam obejdzie.
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez prezesik » 10 lut 2011, o 16:21

Koledzy problem rozwiązany!!

Wina leżała po stronie uszkodzonego silniczka krokowego. Wymieniłem na nowy i wszystko śmiga!! Sonda jest sprawna - sprawdzałem miernikiem - wahania przy 70 stopniach były 0,5 - 0,8V.

Dzięki wszystkim za pomoc.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 23 gości