przerywa na poziomie 3 tys obrotów

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

przerywa na poziomie 3 tys obrotów

Postprzez killah » 6 sty 2011, o 18:43

elo

ostatnio czyściłem i suszyłem kable bo był bajzel totalny pod maską od jazdy po śniegu. Zaczynał szarpać podczas jazdy. Wyczyściłem wsio i było ok.

Minęło jakieś 1.5 tyg. Szarpanie powoli znowu się pojawia tak więc ta sama metoda. Suszenie bez czyszczenia bo kopułka czysta. Wsadzam z powrotem do auta. Ok pali. No to gazu mu trochę dałem i tak w przedziale 3 tysiące obrotów łapie doła. Potem jak się przebije przez 3 tysiące to już jest ok i leci wyżej. Ale tak 2800-3100 jest problem.

Jakieś sugestie? Jeśli chodzi o pompę paliwa to jest ok bo daje 3 bary.

Ja podejrzewam że kable i świece nadają się do wyrzucenia. Jeszcze ojcu kazałem gazować auto i nasłuchiwałem iskry ale nie usłyszałem jej. A może jednak to coś na rozdzielaczu? Czy kąt zapłonu ma coś z tym wspólnego?
killah
 

przerywa na poziomie 3 tys obrotów

 

Postprzez prezesik » 6 sty 2011, o 22:26

kup porządne kable WN, kopułkę i palec a nie bawisz się w przekładanie ze starego silnika 1.8.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez K@mil » 6 sty 2011, o 22:49

killah, widze ostanimi czasu zakladasz duzo tematów wlasnie o problemie z golfem :) moze pora zaprowadzić go do dobrego mechanika bo mysle ze szkoda Twoich nerwów a uzbierało sie tego duzo z tego co pamietam
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez killah » 16 sty 2011, o 19:57

K@mil napisał(a):killah, widze ostanimi czasu zakladasz duzo tematów wlasnie o problemie z golfem :) moze pora zaprowadzić go do dobrego mechanika bo mysle ze szkoda Twoich nerwów a uzbierało sie tego duzo z tego co pamietam


byłem na kompie

lambda - pewnie na skutek lewego powietrza które już wyeliminowałem tak więc wypadało by jeszcze raz podpiać i zobaczyć czy znikło - falowanie obrotów zostało.

a co do tego tematu to komp wskazał na czujnik halla błąd. I tak sobie myślę że coś w tym jest. I czy to normalne że jak sprawdziłem palec i kupułkę to "osad" na tych bolcach w kopułce nie był na środku tylko po boku a na palcu nie był na środku tylko skrajnie z jednej strony. Czy to oznacza że iskra jest podawana za późno?
killah
 

Postprzez trollu » 17 sty 2011, o 01:21

killah napisał(a):a co do tego tematu to komp wskazał na czujnik halla błąd.

nie wiem jak w AGG ale w ADY zawsze będzie halla pokazywać. wiem, że lekki muł i odcinka w okolicach 4500-5000 obr wskazuje na 99% walniętego halla, tutaj ja bym go nie wykluczał. kąt zapłonu z tego co wiem sam się ustawia, nie da się przecież pokręcić aparatem zapłonowym. ja jak wymieniałem halla z kuzynem to tylko przy zakładaniu patrzeliśmy żeby ustawić palec tak samo jak był przed wyciągnięciem i hula
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez killah » 17 sty 2011, o 20:10

cześć

z tym błędem sondy lambda może być tak że jest spowodowany tym że czasem iskry nie dostanie jakiś zawór (czyli błąd z cewki) i to powoduje że ma nieprawidłowe odczyty?
killah
 

Postprzez trollu » 17 sty 2011, o 20:26

raczej nie powinno mieć wpływu, taki jednorazowy wybryk jak nie przepalona mieszanka nie powinien mieć jakoś większego wpływu.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez killah » 17 sty 2011, o 20:43

trollu napisał(a):raczej nie powinno mieć wpływu, taki jednorazowy wybryk jak nie przepalona mieszanka nie powinien mieć jakoś większego wpływu.


ok

tak czy siak auto po weekendzie idzie do mechanika. zlecę naprawę halli oraz zrobienie tych obrotów.
killah
 

Postprzez Imper » 18 sty 2011, o 00:45

jezeli mozesz to zamien sie z kims na przekaznik nr 30 (3 gniazdo) po jego wymianie problem powinien ustapic pozdro
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez LeszekGT » 18 sty 2011, o 12:31

@up

Hehe, zgadzam się z przedmówcą. 30-stka lubi się zesrać :D Nówka w ASO kosztuje jakieś 47 zł.
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez killah » 18 sty 2011, o 12:50

jak czyściłem kopułke i palec to zdziwił mnie fakt że osad na bolcach i palcu nie był na "srodku"

na bolcach w kopułce osad był po jednej stronie a na palcu prawie skrajnie z lewej strony

Obrazek



W ogóle to powiem wam, że na zimnym szarpanie jest znacznie większe niż jak się trochę rozgrzeje. Jak jest zimny to jak mu dodam gazu to strasznie przerywa i trzeba się rozpędzać powoli. Potem już w miarę ok ale od czasu do czasu jest źle i wtedy suszę mu układ zapłonowy i czasem to pomaga.

Czy ten objaw że na ciepłym problem jest mniejszy pasuje pod przekaźnik?

[ Dodano: 2011-01-20, 20:59 ]
witam

znalazłem interesujący temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=378436

wygląda na to że halla rypnęty bo u mnie podobnie

DLA TYCH CO CZYTAJĄ TEMAT BO SĄ NIELICZNYMI KTÓRZY UŻYWAJĄ WYSZUKIWARKI - PROBLEM ROZWIĄZANY PO WYMIANIE HALLI (CAŁEGO APARATU)
killah
 


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 11 gości