przerywa na zimny silniku

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

przerywa na zimny silniku

Postprzez Yamakasi1988 » 5 cze 2013, o 12:49

Witam
wyieniłem cewke zaplonowa bo byl problem z jazda w deszczu gasl samochod i juz nie chcial odpalic dopiero jak wszystko wyschło

ale pojawil sie inny problem , nawet jak jest bardzo cieplo odpalam samochod i do poki nie nagrzeje sie silnik jak dodam pedal gazu do podlogi to rwie i przerywa cały czas
co jest przyczyna ? swiece zarowe do wymiany ?


golf 96/97 1,4 CAT benzyna
Yamakasi1988
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 12:52
Lokalizacja: Olsztyn / Mrągowo

przerywa na zimny silniku

 

Postprzez Paweu » 5 cze 2013, o 13:47

Yamakasi1988 napisał(a):swiece zarowe do wymiany ?


A co to diesel jest? ;>

Yamakasi1988 napisał(a):1,4 CAT benzyna


Bo z opisu wynika co innego.. :chytry:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 5 cze 2013, o 15:50

czujnik temp płynu chłodniczego
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Yamakasi1988 » 5 cze 2013, o 22:15

nie benzynowy silnik zle napisałem
nie zna sie zabardzo na samochodach

gdzie znajduje sie czujnik płynu chłodniczego ?

chcialem dodac ze nagrzewanie silnika do 90 st dochodzi ba=rdzo szybko jak wczesniej , poprostu czasami sie problemy z odpaleniem zimnegoo silnika i te denerwujace rwanie i przerywanie na zimnym silniku jakby paliwa mu brakło (jesli dodaje gazu bardzo powoli to nie ma tego rwania i przerywania tylko na nagłym docisnieciu pedału gazu)

dodam pompa paliwowa jest nowa od grudnia, nigdy samochod nie widzial rezerwy na niej
Yamakasi1988
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 12:52
Lokalizacja: Olsztyn / Mrągowo

Postprzez trollu » 5 cze 2013, o 23:26

Yamakasi1988 napisał(a):nie benzynowy silnik zle napisałem
nie zna sie zabardzo na samochodach

widzę, że z interpunkcją też ciężko...

Obrazek
nigdy nie miałem 1.4 i średnio tutaj widać ale będzie to ten czujnik. zanim odpalisz zimne auto zdejmij wtyczkę z tego czujnika i zobacz jak odpali
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Yamakasi1988 » 6 cze 2013, o 10:36

bez tego czujnika bedzie caly pokazywalo ze silnik zimny i bedzie cały czas na ssaniu tak ?
Yamakasi1988
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 12:52
Lokalizacja: Olsztyn / Mrągowo

Postprzez trollu » 6 cze 2013, o 11:35

tak, skoro piszesz że na zimnym jest problem to teraz ECU widzi cały czas ciepły silnik i zanim zagrzejesz silnik masz zbyt ubogą mieszankę.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Yamakasi1988 » 7 cze 2013, o 12:22

Panowie to jednak nie ten czujnik dzis probowałem zapalic samochod z tym czujnikiem odpaliłem przejechalem sie normalnie zadnego przerywania i rwania,
cała noc lal deszcz , dzis rqano słonecznie zapalil bez problemu,
moze to jednak kopułka i palec cos szwankuja ?
Yamakasi1988
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 12:52
Lokalizacja: Olsztyn / Mrągowo

Postprzez Paweu » 7 cze 2013, o 12:27

Yamakasi1988 napisał(a):moze to jednak kopułka i palec cos szwankuja ?


Przewody WN również do sprawdzenia.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 7 cze 2013, o 12:30

Yamakasi1988 napisał(a):moze to jednak kopułka i palec cos szwankuja ?

tego nikt przez forum Ci w ciemno nie powie. ściągnij kopułkę, przeczyść styki, palec i zobacz czy coś pomogło. w razie czego nowe nie kosztują jakoś strasznie dużo
przewody j/w
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Yamakasi1988 » 7 cze 2013, o 13:11

przeowdy WN maja rok wiec raczej nie powinny byc złe,
czy po nagrzaniu silnika nawet jakby byly gdzies przerwane samochod by normalnie działał ?
Yamakasi1988
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 12:52
Lokalizacja: Olsztyn / Mrągowo

Postprzez trollu » 7 cze 2013, o 13:48

Yamakasi1988 napisał(a):przeowdy WN maja rok wiec raczej nie powinny byc złe,

lata to raz, dwa to firma i jakoś przewodów. na nowych najtańszych auto może gorzej pracować niż na starych dobrej firmy.
wiadomo, że jak mają przebicie i są wilgotne to najbardziej to czuć. na suchych raczej nie powinno być takich cyrków ale reguły nie ma
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości

cron