PRZESTAWIONY ZAPłON

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez antonio1 » 29 mar 2008, o 13:19

:-o FINAł :-o

OSTATECZNIE OSOBIśCIE NIE SPROSTAłEM NAPRAWIE!!
SWOJEGO GOLFA "ZACIąGNąłEM W śRODę DO MECHANIKA - WCZORAJ JUż NA SZCZęśCIE ODEBRAłEM :-D - > 100% ZAWORóW USZKODZONE :zly:

NO Cóż PRZESTROGA NA PRZYSZłOść DLA MNIE I INNYCH NIEZBYT DOśWIADCZONYCH :oops:
antonio1
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 mar 2008, o 19:45
Lokalizacja: mazowieckie

 

Postprzez rafi1.6 » 9 kwi 2008, o 23:33

No to jak widać nie miałeś farta :mrgreen:

[ Dodano: 2008-04-09, 23:37 ]
A było pokręcić ręcznie wałem wykorbionym :mrgreen:
rafi1.6
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 5 mar 2008, o 23:48
Lokalizacja: SWIETOKRZYSKIE

Postprzez marko1967 » 10 kwi 2008, o 18:05

antonio1, to tak jak napisałem czym to może się skończyć szkoda tylko że tżeba wydać tyle kasy za taką pomyłkie jaką zrobiłeś w przyszłości lepiej najpierw pytać potem rozkręcać w końcu po to jest forum pozdrawiam
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dziabi3 » 10 kwi 2008, o 21:01

ale w 1,4 to nawet drutem przywiązesz pasek do zebatki i wymienisz pompe

a pasek zmienc to zadna filozofia tylko trzeba pod pompe dac nowy orig bo stary szlak strzela przy naciaganiu paska lub pompe nową odrazu

ja nigd wiecej nie dam mechaniorowi paska zmienic
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości