Przewody paliwowe

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Przewody paliwowe

Postprzez silspaw » 5 cze 2009, o 14:50

Witam. Mam pytanie odnośnie przewodów paliwowych, które dochodzą do wtrysku: dojscie i powrót. Potzrebowałem je zdjąc , ale nie oznaczylem ktory gdzie przychodzi. Czy cos sie stanie jesli bedą odwrotnie zalozone??? Bo teraz na zimnym silniku triche trzesie autem, trwa to jakas minute potem ustaje. Czy to od tego ??? I czuc troche bezyne w srodku. Filtr przeciwpylkowy jest nowy
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

Przewody paliwowe

 

Postprzez marcinkoz2910 » 5 cze 2009, o 15:59

Na rurkach przy wtrysku masz jak byk wytłoczone strzałki "dolot" "powrót"

A rurkę dolotową możesz łatwo sprawdzić podczas przekręcenia zapłony powinno przez jedną z nich wystrzelić paliwo pod dość dużym ciśnieniem
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez silspaw » 5 cze 2009, o 16:08

No a to szarpanie ???czy jakbym pomylil wezyki to moze ono byc tym podyktowane ?

[ Dodano: 2009-06-05, 16:09 ]
No a jak poznam krucce ktory jesyt ktory?
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

Postprzez marcinkoz2910 » 5 cze 2009, o 22:05

silspaw napisał(a):No a jak poznam krucce ktory jesyt ktory?
są na nich narysowane strzałki jedna "do przepustnicy" to jest zasilanie a druga "od przepustnicy" to jest powrót

a szarpanie to jest wiele możliwości możesz nie mieć ssania za to odpowiada czujnik temp cieczy na przykład i jest on w króćcu po prawej stronie bloku silnika patrząc od przodu auta
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 6 cze 2009, o 22:08

jeśli podłączysz odwrotnie to pompa będzie pompowała paliwo nie przez filtr tylko bezpośrednio na układ wtryskowy.Efekt tego- zassany syf ze zbiornika moze przytkac wtryskiwacze.Później czyszczenie alo wymiana...różnie bywa.
Najprościej sprawdzić który węży idzie do filtra paliwa-odłączyć przy filtrze i przy zbiorniku i dmuchnąć, jak pójdzie lekko to znalazłes własciwy, trzeba sie liczyć z niewielkim wyciekiem paliwa.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez pablomed » 7 cze 2009, o 09:19

krissmysticblau napisał(a):jeśli podłączysz odwrotnie to pompa będzie pompowała paliwo nie przez filtr tylko bezpośrednio na układ wtryskowy
ale wymyślasz, wężem powrotnym pompa nie pompuje, a ten własciwy leci przez filtr paliwa to skąd syfy, z reszta się zgadzam
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez KristoF » 7 cze 2009, o 14:31

Jak podłączy odwrotnie to pompa bedzie pompowac przez przewód powrotny,
a syfy naprzykład z filtra paliwa ...przy odwrotnym przepływie wszystko sie wypłuka spowrotem do zbiornika, pompa to zassa i ...->troche wyobraźni.Pzdr Pablomed ;-)
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez krzych86 » 10 cze 2009, o 12:52

podepne się niesmiało pod temat :->

zakupiłem nowe przewody zapłonowe i świece (miałem przebicie a swiece tez jaknajbardziej do wymiany)

silnik chodzi jak mały "traktor" (tylko gdy samochod stoi, podczas jazdy ok) tzn. lekko szarpie i głośniej chodzi,

co jeszcze mam sprawdzić/wymienieć jesli kable i swiece nie pomogą?
krzych86
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 08:50
Lokalizacja: Kraków

Postprzez KristoF » 10 cze 2009, o 21:06

sprawdzić czy wszystko dobrze podłączone, czy świece dokręciłeś, i ustaw wyprzedzenie zapłonu....
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez krzych86 » 12 cze 2009, o 07:43

a w jaki sposób ustawia się ten kąt zapłonu?? w tym temacie jestem zielony.

po wymianie kabli i świec silnik pracuje o niebo lepiej ale gdzieś tam czasami krócej czy dłużej cos tam poszarpie...
krzych86
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 08:50
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pablomed » 12 cze 2009, o 08:23

trzeba mieć lampę stroboskopową i ustawia się kręcąc aparatem zapłonowym po jego poluzowaniu. Prawie każdy mechanik ma taka lampę i zrobi to za małe pieniadze.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez krzych86 » 12 cze 2009, o 09:16

pablomed napisał(a):Prawie każdy mechanik ma taka lampę i zrobi to za małe pieniadze.


i tak właśnie zrobie (znaczy nie ja tylko mechanik)
tak jak ktos wczesniej napisał "naprawa golfa-bezcenne"
krzych86
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 08:50
Lokalizacja: Kraków


- - - Pospay



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

cron