przewody zapłonowe

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez mmarek » 18 paź 2008, o 21:17

pablomed napisał(a): takie świecenie - to jest norma dla niektórych typów przewodów.


Witam.Mógłbyś mnie doedukować jakie to "typy" przewodów swiecą i jest to dla nich norma ? bo szczerze mówiąc to pierwszy raz słysze żeby nowe przewody świeciły chyba że made in china.
mmarek
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: dolny slask

 

Postprzez pablomed » 19 paź 2008, o 15:55

http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/inde ... taj&id=419

rónomierne świecenie może być normą dla kabli z miedzianym rdzeniem.
Swieci zjonizowane powietrze wokół takiego kabla. Oczywiście leciutko - równomiernie na całej długości, żadne iskrzenie.
I nie mają prawa przy tym "kopać"
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mmarek » 20 paź 2008, o 20:10

pablomed napisał(a):http://www.swiatmotoryzac...e=czytaj&id=419

rónomierne świecenie może być normą dla kabli z miedzianym rdzeniem.
Swieci zjonizowane powietrze wokół takiego kabla. Oczywiście leciutko - równomiernie na całej długości, żadne iskrzenie.
I nie mają prawa przy tym "kopać"


Dzieki..przeczytane ale uważam że wymieniac kable co trzy lata to troche głupota chyba ze ktoś ma dużo kasy, a po drugie ciągle straszą żeby nie dotykac przewodów na pracującym silniku a ja kiedyś zdejmowałem ze swiec za te metalowe fajki i jakoś nie czułem "fest" kopnić które mogły by mi cos zrobić :cwaniak:
mmarek
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: dolny slask

Postprzez pablomed » 20 paź 2008, o 21:26

mmarek napisał(a):wymieniac kable co trzy lata to troche głupota
głupotą jest też wymieniać dobre kable na złe. Już tak raz zrobiłem, jak zakładałem LPG kazali zmienić kable, kupiłem jakieś, miały być dobre. Wytrzymały pół roku po czym zaczęły się strzały które uszkodziły mi przepływkę. Wtedy wróciłem do starych fabrycznych kabli i dalej na nich sobie jeżdżę bez najmniejszego problemu (15 lat i 300 tysięcy). I z pewnym pobłażaniem czytam sobie teksty o konieczności wymiany kabli co 20 czy 30 tysięcy. Niech sobie ludzie wymieniają. Jak już zaczną kupować różne sławne markowe kable made in china to wówczas muszą zmieniać. Co 5 tysięcy. Sorki za OT.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez rufi89 » 30 cze 2011, o 11:48

Siama. Odgrzeje trochę ten temat ale muszę. Wsiadam do auta, kręce i... nic rozrusznik kreci a silnik nie zapala najpierw myślałem że gdzieś dostała się wilgoć bo pada albo coś nie łączy sprawdziłem przewody zapłonowe i ten co jest na środku kopułki co idzie chyba do cewki ma złamany wtyk czy to jest powód? domyślam się, że tak czyli przewody do wymiany? jeśli tak to jakie warto kupić?
Avatar użytkownika
rufi89
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 10:53
Lokalizacja: Międzybrodzie / Żywiec

Postprzez Artur G » 1 lip 2011, o 16:51

Witam.

Rufi89 kupiłeś już te kable? Pytam bo też mam zamiar kupić. Czytałem tu na forum że Beru są dobre. Dodam że mam silnik 1.6 AEA z gazem. Napisz jak kupisz te kable. A może ktoś napisze jakie są teraz dobre.
Artur
Artur G
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 cze 2011, o 21:00
Lokalizacja: małopolska

Postprzez rufi89 » 2 lip 2011, o 10:19

Tak kupiłem Janmor. Nie wiem czy są dobre ale nie są złe. Sprzedawca powiedział tylko że do gazu to nie za bardzo
Avatar użytkownika
rufi89
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 10:53
Lokalizacja: Międzybrodzie / Żywiec

Postprzez mani51 » 2 lip 2011, o 21:15

Janmor produkuje różne rodzaje i ma też w swojej ofercie dedykowane do gazu. Ja mam z janmora specjalne do gazu i nie mam żadnych problemów a zrobiłem już na nich około 40tyś.
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Artur G » 2 lip 2011, o 21:25

Dziś znalazłem stare kable które miałem w mk2 też na gazie i były to Beru. A pamiętam że zrobiłem na nich około 100tyś km. I nic sie nie działo złego.
Artur
Artur G
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 cze 2011, o 21:00
Lokalizacja: małopolska

Postprzez mani51 » 3 lip 2011, o 06:58

ja swoje stare z bremi też nie wyrzuciłem tylko leża. zrobiłem na nich też około 40tys a były już w samochodzie jak go kupiłem więc na pewno nie nowe. Też nie były złe ale jakoś tak dziwnie mi wtedy samochód odpalał więc zmieniłem na nowe i okazało się, że nie potrzebnie.
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Artur G » 3 lip 2011, o 11:31

Witam. Bremi mam obecnie w moim golfie. Zrobiłem na nich 20tyś km a ile poprzedni właściciel tego nie wiem. A chce wymienić bo kiedyś jak jechałem w deszczu i przejechałem przez kałuże to auto straciło moc i zgasło. Po kilku minutach udało mi sie zapalić autko i wszystko wróciło do normy. Możliwe że pod wpływem wilgoci dostają przebicia.
Pozdrawiam
Artur
Artur G
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 cze 2011, o 21:00
Lokalizacja: małopolska

Postprzez pablomed » 3 lip 2011, o 13:24

Beru są najlepsze ale drogie, dostałem niedawno za 130 zeta ale na ogół kosztują więcej. Janmory miałem i to te najtańsze nie polecane do LPG a akurat tu jest różnica bo te niby do LPG sa po mprostu z lepszych komponentów to takie mozna brać. Przejechałem na zwykłych Janmorach tylko 20 tysięcy, ale nie zużyły się samoistnie tylko tak są kiepsko zrobione że potargały sie przy wyciąganiu ich ze świec.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości