Pytanko Tuning Silnika 1.8

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez !diot » 24 wrz 2010, o 08:29

Jeżeli chcesz mieć mocne 1,8 to kup civica mkVI VTI ;-) ....

A tak na serio to ja też kiedyś próbowałem myśleć o modyfikacjach mojego AAM ale po poczytaniu forów odpuściłem to sobie. Taniej będzie kupić silnik z mkIV 1,8T 20V :-)
Mój białasek czekający na mody...

I szkoda tylko, że w noc kwietniową,
Ciągnąc za sobą smród spalin,
Nie cały Związek poleciał w kosmos,
A tylko jeden Gagarin
Avatar użytkownika
!diot
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 25 sie 2008, o 05:18
Lokalizacja: Toruń

 

Postprzez Basior1997 » 24 wrz 2010, o 10:55

Bastoss napisał(a):chcial bym wlasnie osiagnoc kolo 170/200

tyle koni to tylko zakłucie jeśli chodzi o turbo to można zrobic tzw soft turbo czyli ustawic turbine na 0,3-0,5max bar zeby ci silnika nie wydmuchało a poza tym to tez myślełem nad turbo do 1,8aam ale to nie zdaje egzminu wstaw 2,0l i wtedy możesz cudowac z turbinami
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez Bastoss » 25 wrz 2010, o 02:09

ok dzieki bardzo za info :luka:
Avatar użytkownika
Bastoss
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 23:02
Lokalizacja: Gubin

Postprzez Procent » 25 wrz 2010, o 10:10

Więc ja też się udzielę. Jedynym ratunkiem dla Twojego silnika to uturbienie go, ale jak wcześniej koledzy pisali przewyższy to wartość auta napewno. Polecam silnik 1.8 T z audi a3 np. Podatny na tuning i jeżeli pamięć mnie nie myli były wersje 150 konne. Jak przeszukasz dokładnie fora to znajdziesz gościa który ma właśnie taki silnik i naprawdę wymiata. 20 zaworów i do tego turbina robi swoje. ?A i ładnie się go pakuje pod maskę mk3 :)
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Basior1997 » 25 wrz 2010, o 11:23

Procent, jak mozesz podeślij linka do tego golfa z silnikiem od audi jestem ciekaw jak to zrobili
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez pawel1990 » 25 wrz 2010, o 12:53

-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez killah » 25 wrz 2010, o 13:35

ja ze swej strony jako laik (autora tematu też raczej o nadmiar wiedzy technicznej nie podejrzewam) zaproponuję swap na abf/vr6 i tyle.

temat zszedł na silniki od audi z kosztami swapu 10++ tys pln.. ludzie litości :D to jest forum golf3.pl a nie fanatycyzduzailosciakasy.pl ;]

kup sobie kolego jakiś seryjny mocny silnik i tyle. robocizna wyniesie cię jakieś 800-1000 zł. części to zależnie od tego na jaki silnik się zdecydujesz i co z twojego nie podejdzie i tyle. Ja np gdybym miał trochę więcej gotówki to zdecydowałbym się na abf ale zdrowy rozsądek kazał mi wsadzić 115km. Ceny są proporcjonalne. swap z 1.8 aam-> 2.0 115 - 2000-2500 swap z aam->abf -5000+ . Ogólnie za każdego kunia się płaci słono :D
killah
 

Postprzez Imper » 25 wrz 2010, o 17:22

mozna pobawic sie z 1.8 za "nieduze" pieniadze. Przynajmniej sa one znacznie nizsze niz kwoty jakie musialbys wyplacic za uturbienie czy swap na jakis wiekszy motor. W gamie silnikow z golfa mk2 masz mase silnikow 1.8 generujacych rozne moce od 90 do 160km. msyle ze taka hybryda ABSa z glowica od jakiegos PFa lub PB odpowiednio przygotowa oraz "poprawiona" moglaby legitymowac sie calkiem niezlymi osiagami (w granicach 110-120) Tyle ze do takich akcji trzeba miec czas, cierpliwosc no i odrobine wiedzy. Odnosnie Turba w ABSie to nawet brak kucizny nie stanowi takiego problemu jak to ze te silniki nie maja takich udogodnien jak natrysk na denko tloka (bardzo przydatne w motorach doladowanych) a dorabianie tego to juz jest troche roboty i z pewnoscia nie jest to zadanie dla laika. Opcji jest wiele na osiagniecie zamierzonego przez Ciebie celu. Nie wierz w bajki typu ze koszt uturbienia to 2 tys. bo jak ktos rzuca takie sumy to zapewne nawet nie widzial nigdy silnika w turbo pomijajac brak jakiekolwiek wiedzy na temat zasady dzialania takich motorw czy tez roznic miedzy takim silnikiem posiadajacym doladowanie a silnikiem atmosferycznym (wolnossacym). Realnie patrzac na Twoje umiejetnosci w zakresie mechaniki ktore w duzej mierze wynikaja po sposobie w jaki piszesz to jedynym sluszynm i mysle w pelni satysfakcjonujacym Ciebie rozwiazaniem bedzie swap wspomniay juz wyzej przez kolegow. Jakie silniki moglabym osobiscie polecic z gamy silnikow VAG:
-ABF
-AAA/ABV
-2e/ADY/AGG

ewentualnie moznaby bylo sie pobawic z jakimis silnikami z golfa II czesto mozna je za mala kaske wyrwac oczywiscie w przedziale 1.8
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Basior1997 » 25 wrz 2010, o 20:39

pawel1990, co to za linki zaden nie mówi o temacie swapa tylko strona rejstracji
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez killah » 25 wrz 2010, o 20:48

Basior1997 napisał(a):pawel1990, co to za linki zaden nie mówi o temacie swapa tylko strona rejstracji


załóż konto na vwgolf :D :lol:
killah
 

Postprzez Basior1997 » 25 wrz 2010, o 21:19

mam konto
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez pawel1990 » 25 wrz 2010, o 23:23

kolego Basior Najpierw się zaloguj a na forum.golf.pl a poznij kliknij linka i będzie dobrze ;-)
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości