Ratujcie moje obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez mat_pot » 18 sie 2008, o 20:42

nie, nie przegrzewa się
nie miałem żadnych problemów z temp
Avatar użytkownika
mat_pot
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:04
Lokalizacja: Gubin

 

Postprzez KristoF » 19 sie 2008, o 22:42

uszczelki kolektra dobre? obwód pochłaniacza par paliwa jest ok?
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez nielegalny23 » 21 sie 2008, o 19:28

na własnie ja tez mam taki problem jak kolega ze gdzy tylko jest cieplo na dworze podczas dojezdzania do skrzyzowania czasem podnosza sie boroty do 2000 i tak skacze mniedz1800 a 2000, jak przygazuje to spadna normalnie .. a czasem jest tak ze podczas zmiany biegow np. z 3 na 4 gdy jest na luzie przed wrzuceniem 4 to widze jak obroty do gory ida mimo ze gazu nie dotykam....aha jeszcze jedno.. wydawalo mi sie ze mam za duze obroty bo trzymaly sie rzedu 950 1000 no biegu jalowym bez wzgledu czy zimny czy nagrzany silnik.. poczytalem troche i niby wskazywali niektorzy na silnik krokowy ze sie zabrudzil i moze sie zacinac.. wiec wyjalem go i wyczyscilem WD-40 po wlozeniu i odpaleniu obroty spadly do jakis 900 ale tak jakos teraz nierowno chodzi.. jakby wypadaly mu zaplony.... i co wy nato?? heh...:/

[ Dodano: 2008-08-24, 16:05 ]
ale zescie mnie urzadzili.... wyjalem silniczek i rozebralem go.. troche wyczyscilem. i zlozylem spowrotem.. i jak odpalilem go to juz w ogole nie mam niskich obrotow.. zaraz po odpaleniu wchodzi na 2000 albo na 4000 i tak trzyma.... i co teraz????????
nielegalny23
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 00:26
Lokalizacja: ?ódz

Postprzez mat_pot » 3 wrz 2008, o 18:26

no i dokładnie to co napisał kolega "nielegalny23" no to mam i ja, więc może ktoś się z nim uporał a zaradzi coś
Avatar użytkownika
mat_pot
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:04
Lokalizacja: Gubin

Postprzez lukas2087 » 3 wrz 2008, o 20:23

a czasami ci powietrze nie bierze nigdzie lewe?bo tez ma podobne to moj temat

http://www.golf3.pl/topics36/pomozcie-vt9696.htm
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

Postprzez KristoF » 3 wrz 2008, o 22:17

po wyczyszczeniu przepustnicy i regulatora w seacie ibiza z silnikiem AER(1.0 wielopunkt) trzeba było zrobić adaptację przepustnicy bo wchodził silnik na 2000obrotów sam z siebie.Jak narazie (3 miesące) wszystko chodzi jak trzeba.
Co do rozbierania w silnikach z monowtryskiem regulatora przepustnicy i potencjometru to był kiepski pomysł, zwłaszcza potencjometru.JaK zapewne widzieliście to tam jest też regulacja położenia potencjometru względem reszty więc niekoniecznie udało sie to poprawnie poskładać :-/
Czy po odpięciu złącza od potencjometru widać jakieś efekty??
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez kger » 4 wrz 2008, o 00:22

Jak krokowy pada, to zazwyczaj nie trzyma obrotów (500-600) ;-)
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez KristoF » 4 wrz 2008, o 16:45

równie dobrze styk biegu jałowego może nie stykać i stąd probem z wolnymi obrotami.Pod kompem powinno wyjść.Jak nie wychodzi to podpiąć kompa i jechać z podpiętym kompem aż coś może zacznie pokazywać.Ewentualnie wziąc prosty miernik za 20pln i sprawdzić czy styk biegu jałowego sie zwiera poprawnie.Później sprawdzić czy potencjometr zmienia opór.Jeśli tak to problem jest gdiześ na złączach, czujnikach, przewodach masy(przekłamana wartość sygnału i komp wariuje)
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez napster » 10 wrz 2008, o 19:58

krissmysticblau mowi wam bardzo dobrze, ja mialem ten sam problem hehe panowie i co sie okazalo po 1, mialem sonde skopana wymienilem i juz ok poźniej byl walniety czujnik temperatury no i styk biegu jałowego mialem urwany kabel i to wszystko mi wykrylo na komputerze, po naprawie tego wszystkiego auto chodzi jak cacy mam stale obroty 900 a mialem wczesniej prawie 2000 na luzie, wiec wystarczy dobry komputer i mechanik, za towszystko placilem 250zl ale warto bylo pozdrawiam
Nie Ma To Jak Moja Golfina :)))
Avatar użytkownika
napster
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5 paź 2007, o 10:17
Lokalizacja: Zdzieszowice

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 31 gości