Regulacja po zmianie na stożek

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Regulacja po zmianie na stożek

Postprzez kimz » 23 cze 2012, o 18:39

Witam, mam silnik 1.8 abs na mono i chce się dowiedzieć jak go dobrze wyregulować bo teraz ma chyba za dużą dawke powietrza i gorzej się zbiera :)
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Regulacja po zmianie na stożek

 

Postprzez Paweu » 23 cze 2012, o 19:41

kimz napisał(a):Witam, mam silnik 1.8 abs na mono i chce się dowiedzieć jak go dobrze wyregulować bo teraz ma chyba za dużą dawke powietrza i gorzej się zbiera


stożek jest odseparowany od gorącego powietrza w komorze??
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez kimz » 24 cze 2012, o 10:59

Jak narazie jeszcze nie, bo ja go 'testuje' i nie wiem czy zostawiać czy zakładać ori...
Wiem że jak jest stożek to trzeba odseparować go, ale na zimnym silniku też muli więc to nie przez to
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez Bartix65 » 24 cze 2012, o 11:01

Pomimo wszystko musisz odseparować.
Przepływomierz sam powinien ci wyregulować wszystko, bynajmniej u m nie tak jest.
Założyłem, tylko instalacje gazowa wyregulowałem, a na benzynie było wszystko ok.
podstawa separacja.
Avatar użytkownika
Bartix65
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 3 cze 2012, o 14:11
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez kimz » 24 cze 2012, o 11:23

Ok.. A duży wzrost zauważyłeś w spalaniu :) ?
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez Opik » 24 cze 2012, o 12:16

Jak nie masz gazu to nie powinno się nic dziać za bardzo. Powiedz jak go zamontowałeś? W którym miejscu itd, najlepiej pokaż zdjęcie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 24 cze 2012, o 12:37

kimz napisał(a):Jak narazie jeszcze nie, bo ja go 'testuje' i nie wiem czy zostawiać czy zakładać ori...
Wiem że jak jest stożek to trzeba odseparować go, ale na zimnym silniku też muli więc to nie przez to


to tak jakbyś założył nowe tarcze ale nie poskręcałbyś wszystkiego do kupy bo przecież Ty 'tylko to testujesz'. :-|

Musisz odseparować stożek od gorącego powietrza z komory, zrobić porządny dolot zimnego powietrza oraz założyć gładką rurę dolotową bo chyba nie powiesz że testujesz to na tej plastikowej harmonijce ?

poza tym to że założysz stożek nie oznacza że auto będzie się lepiej 'zbierać'. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez kimz » 24 cze 2012, o 14:29

Paweu_mk3 napisał(a):
kimz napisał(a):Jak narazie jeszcze nie, bo ja go 'testuje' i nie wiem czy zostawiać czy zakładać ori...
Wiem że jak jest stożek to trzeba odseparować go, ale na zimnym silniku też muli więc to nie przez to


to tak jakbyś założył nowe tarcze ale nie poskręcałbyś wszystkiego do kupy bo przecież Ty 'tylko to testujesz'. :-|

Musisz odseparować stożek od gorącego powietrza z komory, zrobić porządny dolot zimnego powietrza oraz założyć gładką rurę dolotową bo chyba nie powiesz że testujesz to na tej plastikowej harmonijce ?

poza tym to że założysz stożek nie oznacza że auto będzie się lepiej 'zbierać'. ;-)


i nie oznacza ze ma robić to gorzej
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 57 gości

cron