Moderator: Moderator
Grzybek_3 napisał(a):Panowie chciałes sie co nie co dowiedzieć na temat remontu generalnego tego silnika, ponieważ planuje niebawe go przeprowadzić,jakie sa koszta mniej wiecej ? Oczywiście robie góre i dół, głowica do planowania itd,
dadi321vw napisał(a):Że w przypadku mk3 jest to operacja nie opłacalna i tak naprawde za cały remąt zapłacisz 3-4tyś ze to można kupić drugiego mk3 więc zastanów się zanim włożysz kasę.?
mani51 napisał(a):moim zdaniem jak już trzeba robić dół silnika to szkoda kasy
z tego co opisujesz to za wszystko odpowiada głowica i to zrobić mozna tzn wymiana prowadnic, uszczelniaczy, planowanie, docieranie zaworów, uszczelka i wszystkie te objawy co opisałeś znikną na 99%
dół silnika to się robi jak jest za niskie ciśnienie oleju i wykluczy się inne przyczyny tzn pompe czy zawór regulacyjny.
Stan pierścieni tez można określić bez rozbierania silnika na podstawie pomiaru ciśnienia sprężania z próbą olejową włącznie
nie bądź nadgorliwy bo wiesz że nadgorliwośc jest gorsza od faszyzmu
za 1500 nikt Ci porządnie remontu generalnego nie zrobi więc lepiej zroboić górę jak bóg przykazał za jakieś 500 - 800zł (w zależności od wkładu własnej pracy) a zobaczysz że mu sie poprawi
[ Dodano: 2011-01-22, 15:50 ]
1,8 jest na tyle trwałym silnikiem że trzeba by bez oleju jeździć albo bez płynu w chłodnicy żeby wykończyć dół czyli panewki i pierścienie lub zrobić bez potrzeby remont generalny u Józka w stodole
a tuleji sie nie wymienia tylko robi sie szlif i dokupuje większe tłoki i pierścienie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości