a czy ten mechanik zrobił Ci próbę olejową czy tylko zmierzył ciśnienie na sucho? to by wyjaśniło czy trzeba cały silnik robić czy tylko głowicę bo mnie się wydaje podejrzane żeby na trzech cylindrach poszły pierścienie a na jednym nie, co innego zawory. uszczelka mogła siąść i masz przedmuchy między cylindrami np i stąd takie małe ciśnienie. Dodatkowo może już uszczelniacze zaworów nie trzymają i dlatego bierze olej. Jeśli to tylko góra czyli uszczelka i głowica do remontu to około 500zł przynajmniej tak to wychodzi w naszych okolicach.
a on pewnie ma jakiś silnik i chce Ci go wcisnąć a też nie wiadomo w jakim to stanie jest. Ja wiem jedno, dopóki nie będę musiał ruszać dołu silnika czyli pierścieni, panewek itp to silnika nie zmienię. To przy odpowiedniej eksploatacji powinno spokojnie wytrzymać nawet 500tys.
[ Dodano: 2010-03-31, 08:22 ]coooler1984 napisał(a):mam pytanie co to oznacza: czy to sa pierscienie na tlokach, czy moze to sa zawory w glowicy czy to i to
jakby był mechanik z prawdziwego zdarzenia to po badaniu ciśnienia sprężania na sucho i z olejem potrawiłby odpowiedzieć na to pytanie