Rozrusznik :) głupie pytanie :)

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Rozrusznik :) głupie pytanie :)

Postprzez Mser » 8 mar 2009, o 21:55

Tak mnie ostatnio naszły wątpliwosci co do sprawnosci mojego samochodu :)
przypomniałem sobie jak na nauce jazdy próbowałem odpalic juz włączony samochód i było słychac charakterystyczny zgrzyt :) ale samochód nie zgasł i ostatni sprawdzałem jak to jest u mnie opdalilem samochód i przekreciłem spowrotem kluczyk na rozruch ( wiem że to głupie ale nie mogłem sie powstrzymac :):) -- cikawość :) i samochód zgasł (żadnego zgrzytu nie było normalnie zgasł jak bym go zgasił ) i tak sie teraz zastanawiam czy z moim samochodem jest cos nie tak ???? Czy powinna byc jakas okresłona reakcja na taki "manewr" ???? Czy ja poprostu szukam dziury w całym ??
Mser
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2 mar 2009, o 21:04
Lokalizacja: Wrocław

Rozrusznik :) głupie pytanie :)

 

Postprzez rumbo » 8 mar 2009, o 21:58

po krótkim przekreceniu nic nie powinno zgasnać... swoją drogą to było najgłupsze co mogłeś zrobić
dupowóz VW GOLF III, tatowoz Opel Vectra B
Mój Golfik -->http://www.golf3.pl/topics2/rumbo-moj-golf-18-gl-vt12505.htm
NOWE FOTKI strona 1 DUŻO ZDJĘĆ ostatnia aktualizacja zdjęć 7.08.2009
Avatar użytkownika
rumbo
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 21:32
Lokalizacja: Chojna

Postprzez marcinkoz2910 » 8 mar 2009, o 22:01

ja jak przekręcę zapłon i zapale silnik to i on już pracuje to nie jestem w stanie przekręcić raz jeszcze prędzej kluczyk urwę musze go zgasić i dopiero mogę znowu zapłon włączyć

I nie ucz się tak robić !! :wsciekly:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Mser » 8 mar 2009, o 22:14

Jak juz zaczełem temat o rozruszniku to mam jeszcze takie pytanie bo cos ten mój słabo kreci jak dłużej postoi :) a więc z rana mam z nim problemy kreci jak by chcial a nie mógł szczególnie te pierwsze obroty pozniej juz troszke ożywa ale to i tak nie jest to co powinno byc :) i tak sie zastanawiam czy to akumulator czy rozrusznik i tu moje pytanie z ciekawosci zmierzylem rano napiecie na aku i było 12,2 i czy to moze byc powodem tego ze ten "dziad" tak kiepsko kreci czy te 12,2v powinno mu starczyc ?? dodam ze jak troche pojezdze i napiecie jest 12,6 to juz nie mam z nim wiekszch problemów ale to chyba nie dlatego ze napiecie jest wieksze tylko dlatego ze silnik sie nagrzeje :)
Mser
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2 mar 2009, o 21:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez KristoF » 8 mar 2009, o 22:50

jak masz zimny silnik to zawsze trudniej nim zakręcić bo nie jest dobrze nasmarowany olejem.Pozatym bezpośrednio po jeździe możesz mieć napięcie 12.6 jak piszesz bo akumulator się ładował podczas jazdy.Po dłuższym staniu to napięcie troszkę spada i to nic złego.Jesli ci kiepsko rozrusznik kręci zawsze to może trzeba tulejki wymienić.Zapytaj kolegi marcinkoz2910 o szczegóły
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości