To nie uszczelniacze zaworów,jeśli auto nie kopci.
Na Twoim miejscu sprawdziłbym,czy przedmuchy ze skrzyni korbowej są duże.
Może to jest ten właściwy trop
Może warto zmierzyć kompresję przy okazji..
W tajemnicy powiem Ci,że kiedyś miałem wskrzeszać pewien silnik-zimą ciężko palił, jakoś super nie kopcił nawet, więc ściągnąłem głowicę,dałem do obróbki ale zastanawiał mnie ten śmierdzący benzyną olej..
Pomyślałem więc-zmienię pierścienie na tłokach,jako,że prócz kompresyjnego są i te zgarniające.
Gdy już wyjąłem tłoki..nie widziałem sensu ponownego składania silnika
Jeździj więc póki co,częściej zmieniaj olej, najrozsądniej-lej najtańszy a potem zobaczysz.
Nie grzeb w g...
Ps.Albo za długo jeździłeś na tym oleju.
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..