silnik 1,6 AKS wielopunkt,gasnie na wolnych i w czasie jazdy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

silnik 1,6 AKS wielopunkt,gasnie na wolnych i w czasie jazdy

Postprzez variant yacht » 13 mar 2012, o 14:15

w silniku wymienione juz wszystkie przewody wysokiego na beru , cewka -kopulka -palec beru, pompa paliwa do pelnego wtrysku, przed wymianą pompy wogóle juz nie odpalał, po wymianie zapala normalnie ale po rozgrzaniu , na wolnych obrotach gasnie, wczesniej przygasając i samoczynnie podnosząc obroty, w tym czasie wskazówka obrotomierza wykonuje kilka szybkich (2/3) ruchów góra/dół ale obroty nie skacza tak gwałtownie jak wskazówka, po zgasnieciu wymaga odrobiny krecenia, bo odpala i gasnie, odpala i gasnie, po przegazowaniu znowu pochodzi troche i znowu gasnie, jesli sie ruszy autem to efekt podobny , gasnie w czasie jazdy, czasami pomacha wskazowką obrotomierza, cos popstryka pod deską i gasnie , po czym odpala bez wiekszego problemu, po kilkudziesieciu metrach znowu sobie gasnie pytanie = co jeszcze sprawdzić/wymienić, czy moze to byc efekt zapowietrzenia ukladu paliwowego i przejdzie samo czy cos dodatkowo trzeba zrobić po wymianie pompy?
zapraszam na VARIANT YACHTOWY STORY moj-golf/usa-variant-yachtowy-story-t41787.html
variant yacht
Badacz tematu
 
Posty: 220
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 14:02
Lokalizacja: warszawa/jozefow

silnik 1,6 AKS wielopunkt,gasnie na wolnych i w czasie jazdy

 

Postprzez daniel0515 » 14 mar 2012, o 07:04

z tego co pamietam byl taki problem okazalo sie ze sterownik silnika dawal niepoprawny sygnal albo wogole go nie dawal na cewke.Sprawdz kontrolka ale jak ci zgasnie i nie bedziesz mogl odpalic czy masz impuls na cewce (impuls = przerywany minusowy sygnal ze sterownika silnika) i plus po zaplonie ,mozesz rowniez sprawdzic napiecie na pompie paliwa.
daniel0515
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 23:04
Lokalizacja: Radom

Postprzez variant yacht » 15 mar 2012, o 09:32

to nie to cewka daje prad bez problemu, pompa tez dziala, cos ktos wie?
zapraszam na VARIANT YACHTOWY STORY moj-golf/usa-variant-yachtowy-story-t41787.html
variant yacht
Badacz tematu
 
Posty: 220
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 14:02
Lokalizacja: warszawa/jozefow

Postprzez Marus1233 » 15 mar 2012, o 13:08

Nie wiem czy w twoim silniku za pomiar prędkości obrotowej silnika odpowiedzialny jest czujnik Halla, czy położenia wału, ale warto by się nimi zainteresować, ponieważ właśnie przy rozgrzanym silniku najczęściej wychodzą ich usterki. Prawdopodobne że po prostu gubi impulsy, czym wprowadza komputer w błąd i stąd te wahania obrotów, i gaśnięcie. U mnie przy padniętym hallu na zimnym silniku chodził jak żyleta, a jak się porządnie rozgrzał to nagle gasł, przerywał, strzelał w wydech. Dość łatwo to zdiagnozowałem - załączyłem elektroniczny obrotomierz, i zakręciłem rozrusznikiem. Gdy było dobrze to wykrywał że wał się obraca, a gdy hall przerywał - licznik pokazywał 0.
Marus1233
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez variant yacht » 15 mar 2012, o 21:44

dzieki za info, sprawdze halla ale na zimnym tez gasnie,czasem juz po minucie na jalowym....

[ Dodano: 2012-03-25, 19:54 ]
wymieniony filtr paliwa ten glowny oraz ustawienie zaplonu zalatwilo problem, siniczek dziala jak trzeba :-D
zapraszam na VARIANT YACHTOWY STORY moj-golf/usa-variant-yachtowy-story-t41787.html
variant yacht
Badacz tematu
 
Posty: 220
Dołączył(a): 5 paź 2011, o 14:02
Lokalizacja: warszawa/jozefow


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości