przez variant yacht » 13 mar 2012, o 14:15
w silniku wymienione juz wszystkie przewody wysokiego na beru , cewka -kopulka -palec beru, pompa paliwa do pelnego wtrysku, przed wymianą pompy wogóle juz nie odpalał, po wymianie zapala normalnie ale po rozgrzaniu , na wolnych obrotach gasnie, wczesniej przygasając i samoczynnie podnosząc obroty, w tym czasie wskazówka obrotomierza wykonuje kilka szybkich (2/3) ruchów góra/dół ale obroty nie skacza tak gwałtownie jak wskazówka, po zgasnieciu wymaga odrobiny krecenia, bo odpala i gasnie, odpala i gasnie, po przegazowaniu znowu pochodzi troche i znowu gasnie, jesli sie ruszy autem to efekt podobny , gasnie w czasie jazdy, czasami pomacha wskazowką obrotomierza, cos popstryka pod deską i gasnie , po czym odpala bez wiekszego problemu, po kilkudziesieciu metrach znowu sobie gasnie pytanie = co jeszcze sprawdzić/wymienić, czy moze to byc efekt zapowietrzenia ukladu paliwowego i przejdzie samo czy cos dodatkowo trzeba zrobić po wymianie pompy?