Silnik 1.6 Gt AFT prawdopodobnie ciagnie na ssaniu prosz

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Silnik 1.6 Gt AFT prawdopodobnie ciagnie na ssaniu prosz

Postprzez dziabi3 » 2 lis 2008, o 13:43

Silnik 1.6 Gt AFT

jest taki problem ze na vagu nie wykazało błędów a silnik trzyma ponad 950 obrotów czy to na zimnym czy ciepłym a w dodatku po odpięciu czujnika cieczy przy króćcu nie spadają mu obroty gdy jest zimny

wygląda na to ze ciągnie na ssaniu non stop ale nie udało mi sie zaobserwować czarnego dymu z wydechu


i teraz moje pytanie czy możliwe ze do ssania jest jeszcze jeden czujnik??

bo nie chce wydawca kasy na marne bez sprawdzenia go

bo w blokach danych od 1- 7 znalazłem temperaturę i wynosiła ona tylko 26 stopnia a na desce rozdzielczej 90 i jak dodałem gazu to wzrastała jakby to był dawka paliwa ale poniżej miałem odczyt dawki w mg i uznałem to za odczyt temperatury silnika

i zaniepokoiło mnie to

proszę napiszcie co myślicie o tym

czy to normalne
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Silnik 1.6 Gt AFT prawdopodobnie ciagnie na ssaniu prosz

 

Postprzez marcinkoz2910 » 2 lis 2008, o 13:53

dziabi3 napisał(a):i teraz moje pytanie czy możliwe ze do ssania jest jeszcze jeden czujnik??
popatrz na wężyk podciśnienia co idzie od wtrysku do obudowy filtra czy się nie rozszczelnił lub nie wypadł

[ Dodano: 2008-11-02, 12:55 ]
dziabi3 napisał(a):bo w blokach danych od 1- 7 znalazłem temperaturę i wynosiła ona tylko 26 stopnia a na desce rozdzielczej 90 i jak dodałem gazu to wzrastała jakby to był dawka paliwa ale poniżej miałem odczyt dawki w mg i uznałem to za odczyt temperatury silnika
tutaj coś namieszałeś czy ta wartość zmieniała sie pod wpływem dodawania gazu??
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez dziabi3 » 2 lis 2008, o 14:00

był opis temperatura silnika i 26 stopni a jak dodałem gazu to skakała do 80 a nawet wiecej bo to szubko skakała
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez marcinkoz2910 » 2 lis 2008, o 14:11

dziabi3 napisał(a):był opis temperatura silnika i 26 stopni a jak dodałem gazu to skakała do 80 a nawet wiecej bo to szubko skakała
dziwne jak jesteś pewny że to temp. silnika to do wymiany czujnik temp. cieczy... jak masz 4 pinowy czujnik to może być tak że jedna sonda od ssania jest walnięta i daje zły pomiar a druga też może już fiksować
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez dziabi3 » 2 lis 2008, o 14:50

no własne nie jestem pewien czy to temperatura ale co z tym ssaniem ze nie spadają obroty wogule

cały czas jest ponad 950 obr i to mnie utwierdza w tym ze to czujnik

w dodatku gdy silnik zimny i odepnie się ten czujnik 4 pinowy obroty nie spadają a ni nie rosną na rozgrzanym

zero reakcji takjakby był uwalony i dawał nieskonczenie duzą rezystancje lub jest jeszcze jeden czujnik

a le na tym kruccu obk tego co odpinałem jest miejsce na drugi jak w 1,8 abs ale jest zaslepiony
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez marcinkoz2910 » 2 lis 2008, o 14:55

dziabi3, masz w króćcu jeden czujnik 4 pinowy ten drugi otwór jest temu zaślepiony bo były wersje z dwoma czujnikami (2 czujniki po 2 piny) ja bym na początek wymienił ten czujnik... a powiedz mi jak silnik pracuje a ty wypniesz wtyczkę od czujnika to silnik pracuje tak samo czy inaczej??
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości