silnik 1.6 w gazie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

silnik 1.6 w gazie

Postprzez kucharz20 » 18 lut 2008, o 10:19

MAM kilka problemow z moim autkiem.Jest to glof III z 93 roku silnik 1.6 w gazie.
1.Jest taka sprawa na poczatek ze silnik jadac na gazie gasnie mi jak wrzucam na luz i np dojezdzam do swiatel, a po rozgrzaniu stojac na luzie strasznie sie trzesie wszystko w srodku,Zmienilem juz swiece kable kopulke palec filtr od gazu i nic nie pomoglo.Coz to moze byc????
2.Druga sprawa to cos mam nie tak z dmuchawa ta ktora ma dmuchac na przednia szybe poniewaz dziala tylko w jednym otworze na srodku i to dosc slabo a po bokach nic.Jak zrobic zeby dmuchala rozno wszedzie i dobrze???
Ostatnio edytowano 29 mar 2008, o 11:56 przez kucharz20, łącznie edytowano 1 raz
kucharz20
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 lut 2008, o 10:02
Lokalizacja: poznań

silnik 1.6 w gazie

 

Postprzez arek ryba » 18 lut 2008, o 10:40

kucharz20 napisał(a):dziala tylko w jednym otworze na srodku

to akurat jest standard w każdym golfie dmucha tylko po środku.więc chyba nic nie zrobisz
kucharz20 napisał(a):jadac na gazie gasnie mi jak wrzucam na luz

jedz i wyreguluj sobie instalacje koszt ok 20-30 zł a zobaczysz różnicę.
napisz o postępach.pozdro
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Imper » 18 lut 2008, o 11:22

a na benzynie nie ma takich problemow?? to mzoe byc tez cewka jesli na benzynie tak sie dzieje a co do trzesienia samchodu to ejst to spowodowane zbyt mala iloscia obrotw z jaka silnik pracuje po rozgrazniu... im mniej obrotow tym bardziej sie trzesie silnik i caly wydech
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez kucharz20 » 18 lut 2008, o 17:44

Regilowalem juz instalacje chyba dwa razy,niezbyt pomoglo.caly czas gasnie albo sie trzesie,a do tego spalanie grubo powyzje 12 litrow.Czy moze to byc wina reduktora???

[ Dodano: 2008-02-18, 16:45 ]
Na benzynie nie gasnie ale tez potrafi sie zatrząść.
kucharz20
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 lut 2008, o 10:02
Lokalizacja: poznań

Postprzez Imper » 18 lut 2008, o 19:48

co do instalacji LPG to Ci nic nie podpowiem ale mowie trzesienie wynika ze zbyt malej ilosci obrotow

[ Dodano: 2008-02-18, 18:48 ]
mowisz ze na benzynie czasmi trzensie?? a nie skaca Ci obroty jak stoi na jalowym biegu?? moze silniczek krokowy
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez zdoniuu » 18 lut 2008, o 21:23

Miałem podobny problem z instalacją gazową, na benzynie chodził pieknie a na gazie nie miał mocy i nierówno chodził a najgorzej na wolnych obrotach- chodził jak wychlastany diesel. Mi wystarczyła wymiana filtra powietrza, filtra od gazu, i ustawienie od nowa komputera ;)
zdoniuu
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29 sty 2008, o 00:00
Lokalizacja: wschowa

Postprzez kucharz20 » 21 lut 2008, o 21:50

Kurcze no wymienilem to wszystko.zaczalem od filtra powietrza i filtra od gazu,pozniej zmienilem kable swiece kopulke i palec,regulowalem go i nic.np jade na gazie i jak nie przekrocze 80km/h to jest ok ale jak pojade szybciej to przy hamownaiu i wrzuceniu biegu jalowego zgasnie mi auto a w najlepszym przypadku trzesie masakrycznie.na benzynie tego w sumie nie ma. czy ktos wie moze czy wymiana reduktora pomoze czy nie mam sie co w to bawic??
prosze o pomoc.pozdrawiam
kucharz20
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 lut 2008, o 10:02
Lokalizacja: poznań

Postprzez darkker » 1 mar 2008, o 00:10

Co do gaśnięcia to kiedyś miałem taki przypadek ale przy lanosie .Rura od filtra powietrza tam gdzie zasysa była skierowana prosto w otwór i dostawał za dużo powietrza .Wyglądało to tak jak by sie zachłysnał powietrzem :lol: . Problem rozwiazałem zakładając rure i skierowałem ja w strone silnika, pozatym jeszcze koles miał ale to tez w lanosie że spadł mu jakiś wężyk podciśnieniowy gdzieś przy kolektorze ssącym puszczał noge z gazu a silnik zdychał :lol:
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez daga2103 » 21 mar 2008, o 09:44

kolego sprawdz sobie silniczek krokowy wolnych obrotów sa dwa silniczki przynajmniej ja mam jeden z gazu drugi z paaliwa obojetnie ktury nawali to i tak bedzie to widoczne
kiler
daga2103
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 11:41
Lokalizacja: kietrz

Postprzez młody88 » 21 mar 2008, o 23:48

darkker, ma racje sprawdź wlot powietrza
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez timmas » 23 mar 2008, o 15:08

jesli gasnie podczas hamowania to mozesz miec zle założony reduktor poprostu .wtedy przy ostrzejszym hamowaniu membrany w srodku się skalejaja silnik nie dostaje mieszanki gazu i gasnie bo nie ma "paliwa".tak jest jak instalacje zakładaja ludzie bez pojecia i odpowiedniej wiedzy.pozdrawiam
timmas
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18 mar 2008, o 20:08
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez Aras » 23 mar 2008, o 15:57

moj golf z 92 roku 1.4 silnik tez gasl w trakcie jazdy i doszlo do tego ze pewnego dnia nie moglem go wcale odpalic ilnik i rozrusznic krecilo normalnie iskry nie bylo w swiecy wymienilem cwke z zaplonem i smiga jak talala :) inne objawy tej chhoroby np w trakcie jazdy radio mi sie samo wylaczalo lub restartowalo :/ z poczatku myslalem ze to tylko przekaznik pradu ale niestety to byla ta cewka z zaplonem
Aras
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21 mar 2008, o 11:37
Lokalizacja: barlinek


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości