silnik 1.8 AAM

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

silnik 1.8 AAM

Postprzez Piotr Bąk » 5 sie 2008, o 22:47

Witam. Posiadam Vento 1.8 AAM 75KM i słychac już panewki. Dowiedziałem się u mechaniora że koszt remontu jest nieopłacalny bo koleś jest z tych co nie robią po łepkach tylko pełen profesial i takich cenie bo przez tych pierwszych mam ten problem.Dałem juz ogłoszenie na giełdzie ale tu pewnie też ktoś looknie bo byłbym zainteresowany takim motorem z całym osprzetem w stanie bdb z rozsądnym przebiegiem. Jestem z łódzkiego i najchętniej gdzieś w okolicy bym chciał coś takiego wyczaić więc jeśli macie coś konkretnego do polecenia to będe wdzięczny. Pozdro
Jak jest sprawunia to walić na gadu
Piotr Bąk
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 10:41
Lokalizacja: Tomaszów

silnik 1.8 AAM

 

Postprzez piotrus23 » 5 sie 2008, o 23:02

po co ci z osprzetem i jak juz to kup odrazu 1.8abs 90km
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez KristoF » 6 sie 2008, o 15:38

pewnie lepiej kupić 1.8 ABS i osprzęt przełożyć, tylko sterownik dokupić do ABSa i bedzie duużo przyjemniej sie jeździć ;-)
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez piotrus23 » 6 sie 2008, o 20:21

jak bedziesz kupywał silnik abs to pamietaj ze wziasc kolanko wydechu te które jest przykrecane do kolektóra wydechoweho bo od aam nie pasuje do abs
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Piotr Bąk » 7 sie 2008, o 07:27

No właśnie AAM bo mam taki a jak zakupie ABS to obawiam się że będzie to za dużo pracy z przestawianiem. Nie miałem okazji jeżdżić tym 90konnym i domyślmam się że jest przyjemniej. No ja też wiem że pare rzeczy nie pasuje min chyba kolektor wydechowy i nie wiem jeszcze jak to się ma do tego że mam na jednopunktowym wtrysku do tego że ABS to wielopunkt. Dzieki chłopaki za rady. Jakbyście cos jeszcze wiedzieć to dajcie znać. Pozdro dla wszystkich

[ Dodano: 2008-08-07, 07:29 ]
Aha a z osprzętem to dlatego że takie silniki jak są wyjete z ramy to często stoją na powietrzu a nawet często pod jakims okapem i zawsze jakiegoś syfu może się tam do środka nabrać a tak np jak jest kolektor wydechowy to już jest zawsze troche lepiej. Przynajmniej tak mi się wydaje:)
Jak jest sprawunia to walić na gadu
Piotr Bąk
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 10:41
Lokalizacja: Tomaszów

Postprzez piotrus23 » 7 sie 2008, o 10:37

abs to silnik na jednopunkcie pasuje idealnie w sumie kolektor mozesz zosatwic twój i wtedy wydrchu nie bedziesz przerabiał robiłem taka przekładke ostatnio
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez KristoF » 7 sie 2008, o 12:18

Silniki AAM i ABS są na jednopunktowym wtrysku więc nie ma żadnego problemu,Bloki są te same tłoki inne wał inny głowica ma inny wałek a pozatym wszystko jest to samo tylko jest inny sterownik do silnika ale to koszt jakieś 120 pln więc taniej niz cały osprzet.Najlepiej zdemontować silnik z auta które stoi gdzieś bo za silnik "spod wiaty" to bym sie nie brał wogóle.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez piotrus23 » 7 sie 2008, o 12:39

na sterowniku z aam tez bedzie chodzic
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez KristoF » 8 sie 2008, o 00:11

bedzie jeździł ale nie bedzie miał mocy bo ABS ma inne mapy zapłonu i dawki wtrysku.Niby po co są różne sterowniki?????Chyba po to zeby były różne nastawy bo na tych samych mało który silnik chce jechac.Producenci tna koszty na tyle ze gdyby sie dało dać jeden sterownik to by dali bo taniej....ale sie nie da ;-)
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez piotrus23 » 8 sie 2008, o 11:32

krissmysticblau napisał(a):bedzie jeździł ale nie bedzie miał mocy bo ABS ma inne mapy zapłonu i dawki wtrysku.Niby po co są różne sterowniki?????Chyba po to zeby były różne nastawy bo na tych samych mało który silnik chce jechac.Producenci tna koszty na tyle ze gdyby sie dało dać jeden sterownik to by dali bo taniej....ale sie nie da ;-)
powiem ci ze zrobilem przekladke i silnik chodzi na kompie aam i nie ma tragedi dosyc ładnie idzie z miejsca predkosc maksymalna ma cos kolo 175km/h
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Piotr Bąk » 8 sie 2008, o 14:58

Kurcze ja zawsze myślałem że a ABSsie te 90 koników to się bierze z wielopunktu i z innego kolektora a tu zdziwko :lol: . Powiedzcie mi panowie ile na oko musze dołożyc żeby na git mieć zmiane z AAM na ABS bo u mnie cały osprzęt jest gitarka tylko kiedyś kolektor spawałem bo pekł ale one maja w tych silnikach to do siebie. Dzięki i pozdro
Jak jest sprawunia to walić na gadu
Piotr Bąk
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 10:41
Lokalizacja: Tomaszów

Postprzez piotrus23 » 8 sie 2008, o 15:23

kup silnik bez osprzetu z tym kolanem od wydechu co ci muwiłem albo kolektor przełozysz a cena to zalerzy za ile kupisz silnik plus nowy pasek p,filter i olej mysle ze 800zł spoko ci starczy
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości