K@mil napisał
sekwencja to instalacja II generacji
Niestety kolego nie jest to prawda,( za A.Sowa "Samochodowe instalacje zasilania gazem") instalacje II generacji są montowane w autach z pierwszymi konstrukcjami wtryskowymi czyli z tzw. jednopunktowym wtryskiem i stosuję się w nich emulator - urządzenie oszukujące elektronikę silnika tak aby działał na gazie bez problemów w III i dalszych generacjach instalacja gazowa jest podpięta pod komputer od dostarczania benzyny aby odpowiedni dawkować ilość gazu wtryskiwanego. Instalacji III generacji już się praktycznie nie montuje ponieważ wyparły je instalacje IV generacji czyli pełny wtrysk gazu (tzw. "sekwencja"), gdzie gaz jest doprowadzany oddzielnie do każdego cylindra i wykluczono niebezpieczeństwo tzw. strzału i zniszczenia kolektora ssącego z tworzyw sztucznych, które występowało w instalacjach III generacji.Przy dobrze założonej instalacji IV generacji nie powinien występować spadek mocy i nie ma problemów z pracą silnika.
Z doświadczenia własnego w domu Opel Astra I silnik 1,6 16V instalacja sekwencyjna, wykres z hamowni-spadek mocy 2km w górnym zakresie obrotów i żadnych problemów z silnikiem:)
K@mil nie wprowadzaj w błąd innych bo im auto z silnikiem 16V zamuli instalka II generacji albo całkiem zepsuje
Nie wiem jak instalki IV w Golfie 2,0 się sprawują...