witam...trochę znowu powalczyłem,kurcze dolot naprawdę jest szczelny,pytanie gdyby byłby nieszczelny to na lpg też by świrował? bo ja mam spokój na gazie....klapka w przepływce chodzi super,jest założony antywybuch,no fakt nie sprawdziłem jej-bo sciągnąłem dwa sprzeczne opisy jak to zrobić,znów pytanie jakby przepływka była walnięta to na gazie chodziłby dobrze?może puściłbyś mi link jak ją sprawdzić? tak na pewniaka?jutro ją sprawdzę,chcę jeszcze zrobić podejście pod regulator ciśnienia paliwa i wtrysk rozruchowy....i zaś pytanie
czy silnik krokowy,przepływka,sonda, pompa paliwa pracują jak silnik chodzi na lpg? wiem że w sekwencji na pewno tak...z góry dzięki za zainteresowanie i info.
[ Dodano: 2013-12-04, 22:18 ]
regulator ciśnienia pomierzony,jest książkowo kurcze,czyli tak,czujnik temp cieczy pomierzony,na vagu też pokazuje dobrze,sonda na pb ladnie reguluje dawką,dodatkowy wtrysk działa jak należy,wszystko doszczelnione,przepływka hmm na ciepłym silniku ma takie wartości
klapka zamknieta/pin 2i3-265 ohm
2i4-52 ohm
otwarta 2i3-252 ohm
2i4-436 ohm lecz w trakcie otwierania tak na 70%otwarcia ma ok 700 ohm a do 100% otwarcia zaczyna oporność znów maleć do tych 436 ohm
wł. zapłon napięcie 4.8V
bieg jałowy pin 2i4 0.92V
coś chyba nie tak no ale proszę o opinie
jest jeszcze jedna rzecz którą zauważyłem,myślałem że klepie popychacz,jak otw.maskę słychać było stukanie,specyficzny stuk tak jak rano po odpaleniu przez sekunde,dość głośny. tylko jak przełącze go na lpg stukania nie ma???moze to jakiś wtrysk paliwa???no proszę o opinię zaprawionych w boju
[ Dodano: 2013-12-05, 21:29 ]Silnik chodzi coraz lepiej,czyli równiej na pb...zrobiłem jakieś 200km i sytuacja jest dużo lepsza,jeszcze jak go odpalę zimnego oczywiście od strzała odpali to chodzi nie rowno ale naprawdę może z 20s i łapie swój tryb pracy
obawiam się że to ten któryś wtrysk co tak klepie jest do d....
pozdrawiam