Silnik AAM 75 koni

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Silnik AAM 75 koni

Postprzez Rabbit » 18 sie 2011, o 21:09

Witam.Mam problem odnośnie motoru 1.8 aam 75 koników.Ostatnio podczas podróży w góry zauważyłem że w korku podczas ruszania i zatrzymywania się z tłumika przez chwile wydobywał się taki fioletowy dym.Gdy silnik pracuje na luzie jest ok.Występuje on tylko w momencie puszczania go ze sprzęgła gdy ruszam-później mogę mu wciskać i jest ok-nic nie kopci.zwróciłem uwagę na końcówkę tłumika i jest dość mokra jakby od oleju.płynu chłodniczego nie ubywa.oleju na 1000km ciut muszę dolać ale nie więcej niż 200 ml ale to prawdopodobnie z miski mi zdeczka leci bo jest mokrawa..zastanawiają mnie te objawy.przebieg auta to 300tyś.jak myślicie powoli silnik się kończy?kompresja na poszczególnych garach od strony rozrządu:



11,5 11,5 11,5 11

i po próbie olejowej po wlaniu ok 2ml oleju


12 11,5 12 12


Dużej różnicy nie ma więc to chyba nie pierścienie...Świece też nie są okopcone...czyli chyba uszczelniacze zaworów...jeżeli uległa by uszkodzeniu uszczelka pod głowicą na którymś cylindrze to chyba nie byłoby takiego ciśnienia co??bo też widzę że pomiędzy głowicą a blokiem na odcinku ok 10 cm pod 3 i 4 garem jest mokrawe-nie ze kapie tylko jest zapocone ciut...jeżeli mieli byście jakieś pomysły na ten temat to byłbym wdzięczny za pomoc...pozdrawiam...
Rabbit
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 7 sie 2011, o 21:49
Lokalizacja: Wielkopolska

Silnik AAM 75 koni

 

Postprzez prezesik » 19 sie 2011, o 13:25

juz ci pisalem w innym twoim temacie, ze do wymiany sa uszczelniacze zaworowe. A to co sie poci to zerknij, czy nie ma wycieku spod pokrywy zaworow, olej splynal nizej i daje zludzenie wycieku spod glowicy.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Rabbit » 19 sie 2011, o 19:29

to nie z klapy zaworów bo ja wymieniłem i jest ok.to raczej z uszczelki pod głowicą...dzięki wielkie...

[ Dodano: 2011-09-10, 20:52 ]
I po problemie.Wymiana uszczelniaczy pomogła.silnik wogóle nie zakopci.rura wydechowa także się wysuszyła...temat zamknięty....
Rabbit
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 7 sie 2011, o 21:49
Lokalizacja: Wielkopolska


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości