silnik bierze olej

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 16 cze 2009, o 14:52

ulises napisał(a):Czyli jeszcze jest nie najgorzej z tym braniem 1l/20 tyś km??
jejku, litr na 20 tysięcy? A weśże sobie głowy nie zawracaj. Tylko czesciej zmieniaj w starszym silniczku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Jacol » 16 cze 2009, o 15:35

Na 10tys dolalem jakies 1.3 litra wycieki mam raczej tylko na uszczelniaczach walka rozrzadu czyli brak wyciakow. Pod autem nie ma plamek.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez Cimar » 16 cze 2009, o 19:50

to może ja się podepnę pod temat

mi bierze ok 1l na 2000km
nic nie dmucha na wlewie oleju i bagnecie, przy starcie chwilkę mam lekko biały dym z wydechu potem już jest ok, brak śladów wycieku pod samochodem.

poradźcie co i jak sprawdzić
może ktoś ma namiary na dobrego mechanika w poznaniu lub okolicach ?
Cimar
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 11:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Jacol » 16 cze 2009, o 21:04

Pierscienie do wymiany. Sprawdz swiece czy nie sa brudne od oleju
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez Cimar » 16 cze 2009, o 22:47

świece miałem wymieniane, zaczynał mi się krztusić - jakby haczył, nie wiem jak to opisać, ale po wymianie już jest si
Cimar
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 11:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Jacol » 17 cze 2009, o 07:57

Ale to nie dotyczy haczenia i szarpania tylko sprawdzenia czy olej dostaje sie do swiec.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez mani51 » 17 cze 2009, o 11:05

Jacol napisał(a):Pierscienie do wymiany. Sprawdz swiece czy nie sa brudne od oleju


nie pierścienie tylko uszczelniacze zaworów - przecież kolega napisał że nie dmucha mu z korka wlewu oleju i kopci tylko chwilę po odpaleniu na biało. Ewidentny objaw zużytych uszczelniaczy zaworów - radzę sobie zroić generalny remont głowicy i powinno być cacy. Jeśli sam odkręcisz głowicę i zawieziesz do regeneracji a potem sam ją założysz to 400 - 500 zł powinno wystarczyć na wszystko włącznie z częściami i uszczelkami.
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Legionista » 17 cze 2009, o 11:27

zamiast generalnego remontu wstaw nowy silnik, bo jak oddasz do mechanika to bedzie nie opłacalny interes
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez K@mil » 17 cze 2009, o 11:30

Legionista napisał(a):zamiast generalnego remontu wstaw nowy silnik, bo jak oddasz do mechanika to bedzie nie opłacalny interes


Kupi nowy i w jakim stanie bedize nowy tzn inny uzywany ? skad ma pewnosc ze nie kupi gorszego he zrobi 1tys km i padnie cos i cioo :d
A jak zrobi swwojego to napewno bedzie lepiej zadowolony bo bedzie wiedział co ma. Takie moje zdanie .
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Legionista » 17 cze 2009, o 20:06

K@mil napisał(a):Kupi nowy i w jakim stanie bedize nowy tzn inny uzywany ? skad ma pewnosc ze nie kupi gorszego he zrobi 1tys km i padnie cos i cioo :d


przeciesz nie idziesz do sklepu i silnik nie lezy ci na półce i mówisz po prosze ten. :lol:
Silnika szuka sie jeszcze w aucie zeby ocenic go jak chodzi itp.
Jak koles za sie na planowaniu itp to niech sam sobie robi bo to nieopłacalne. ale jak miałbym dac do mechanika i zapłacic kupe kasy to ja bym wolał nowy silnik wstawic i miec z głowy....
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez K@mil » 17 cze 2009, o 22:19

Legionista napisał(a):przeciesz nie idziesz do sklepu i silnik nie lezy ci na półce i mówisz po prosze ten


chyba nie zrozumiales tego co ja napisalem :)
idzie kupuje sprawdzony silnik wszystko ok :d Wyjezdza za płot pojezdzi troszke i znow to samo co w jego starym silniku i co wtedy ? remont czy znow do sklepu na półke po uzywany nastepny silnik?

Moim zdaniem ma swoje rob swoje a bedziesz zadowolony... trzeba pamietasz ze kazdy chce zarobic nawet na trupach ludzie chca zarobic :) jednemu sie uda kupic cos dobrego drugiemu niee :) ..
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez SotoM » 17 cze 2009, o 22:46

zrobienie kompletnej głowicy to koszt 700zł... D i M głowicy, regeneracja głowicy(planowanie,wymiana uszczelniaczy,przetarcie 8 ventyli) czesci - uszcz.pod czapke, uszczelka pod kolektory, uszczelniacz wałka rozrządu(ewentualnie oringi pod krućce wodne) uszczelka pkrywy wałka... dziekuje... od koszt. i hulaaa ulala...
czapke w 1,8 zdiac to chwila moment...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

cron