silnik gasnie w czasie jazdy i nie zaPALA

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

silnik gasnie w czasie jazdy i nie zaPALA

Postprzez relaniu » 31 sie 2012, o 14:58

Witam, posiadam golfa 1,4 benzyna 60KM, problem jest taki ze gdy jade i zgasze samochod, wracam i silnik nie ostygl (tzn jest 90 lub 70 stopni) nie chce zapalic. Musze wtedy zaczekac az silnik ostygnie do zera choc wtedy tez nie zawsze chce zapalic. Czasem jest tez tak ze w czasie jazdy silnikowi spadaja obroty i silnik gasnie. Porblemy zaczely sie miesiac temu gdy wracajac z dlugej trasy samochod zgasl lecz wtedy wogole nie chcial zapalic wiec zostaly wymienione: kable, swiecie, paluch w kopulce, cewka zaplonowa, samochod po tym zapalil lecz gasl w sposob wymieniony wyrzejj wiec zostal dodatkowo wymieniony filter paliwa co pomoglo na tydzien, tzn samochod nie gasl w czasie jazdy a takze odpalal na cieplym silniku, lecz teraz problem powrocil, co moze byc przyczyna


z gory dziekujeza odpowiedzi


ps: podczas podpiecia do komputera nie pamientam kodu jaki sie pojawil lecz wiem ze wykazylal problemy z niskimi obrotami i wedlug dniagnosty na niskich obrotach smaochod powinien sie dusic co nie mialo miejsca
relaniu
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 03:48
Lokalizacja: olsztyn

silnik gasnie w czasie jazdy i nie zaPALA

 

Postprzez KristoF » 31 sie 2012, o 19:26

próbowałeś odpalić lekko naciskając pedał gazu?
czujnik obrotów zapewne umiera, a ja myślałem że wszystkie juz zostały wymienione... :-P

ale ja sie nie znam, wkońcu mam japońca :lol:
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez relaniu » 31 sie 2012, o 19:33

tak probowalem odpaliac samochod na wszelkie sposoby tzn ze sprzglem/bez, z wcisnietym gazem/bez
relaniu
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 03:48
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez michaal » 31 sie 2012, o 19:34

Jak masz te objawy to rozrusznikiem możesz kręcić czy nie.
Jeśli nie możesz kręcić rozrusznikiem to:sprawdź czy przewody idące do rozrusznika mają dobre przewodzenie, przeczyść je. Do tego sprawdź mase na silniku. Ewentualnie sprawdzenie rozrusznika czyli szczotki i stan komutatora.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez relaniu » 1 wrz 2012, o 00:42

moge krecic rozrusznikiem, silnik zapala po jakis dwoch godzinach, dodam ze rozrusznik zostal "przekrecony" i chyba usiadl na tylejach przez co bardzo glosno pracuje - ale spelnia swoja role
relaniu
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 03:48
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez trollu » 1 wrz 2012, o 02:05

zainteresuj się hallem w aparacie zapłonowym
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Hurricane19 » 1 wrz 2012, o 17:27

Tak jak kolega wyżej napisał. Miałem podobnie w swoim golfie, okazalo się że zamieszanie robił właśnie czujnik halla. Ewentualnie do sprawdzenia pompa paliwa:)
Hurricane19
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 17:34
Lokalizacja: Lbn

Postprzez kmaro33 » 2 wrz 2012, o 12:51

U mnie problemem okazał się stycznik/ bezpiecznik wyciągnij tą kostke od prawej strony pod kierownicą i przeczyść styki
kmaro33
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 sie 2012, o 07:19
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez relaniu » 2 wrz 2012, o 14:42

ktora dokladnie, moglbys dokladniej napisac lub zrobic zdjecia ?
relaniu
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 03:48
Lokalizacja: olsztyn


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości