silnik krokowy i pompa wspomagania

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

silnik krokowy i pompa wspomagania

Postprzez Malakas » 20 sie 2008, o 13:10

Witam.
Mam do wymiany te 2 rzeczy ..
ale nie mam pojecia ile to kosztuje..
szukalem na allegro ale nigdzie nie moglem znalesc do mojego modelu
posiadam golfa 3 gt 95r 1.8 benzyna
moglby ktos mi pomoc w znalezieniu tych czesci?
Malakas
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 20:31
Lokalizacja: POLSKA

silnik krokowy i pompa wspomagania

 

Postprzez Adek19 » 20 sie 2008, o 13:14

tutaj masz siliczek orginalny bosha

a tutaj podrubka

musisz jescze sprawdzić na ile masz pinów silniczek ale prawfo podobnie jak tutaj na 6 jest mozliwosc ze jest 4 pinowy a co do silniczka podruba z opini słyszałem ze szybko sie psuja a niekturzy sobie chwalą ja sam zmieniałem silniczek i kupowałem orginał jak narazie bez problemu
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez arek ryba » 20 sie 2008, o 13:32

Adek19 napisał(a):musisz jescze sprawdzić na ile masz pinów silniczek ale prawfo podobnie jak tutaj
pompa wspomagania kierownicy..???? jak byś wyjął pompę (bardzo proste)i obaczył jak dokładnie wygląda to napewno znajdziesz na allegro
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Adek19 » 20 sie 2008, o 14:05

arek rybczyński napisał(a):
Adek19 napisał(a):musisz jescze sprawdzić na ile masz pinów silniczek ale prawfo podobnie jak tutaj
pompa wspomagania kierownicy..????
jak byś wyjął pompę (bardzo proste)i obaczył jak dokładnie wygląda to napewno znajdziesz na allegro


arek rybczyński chodzi mi tutaj o silniczek krokowy a nie o pompe wspomagania :-P
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez Malakas » 20 sie 2008, o 14:48

ten by pasowal?? bo spisalem nr z tego silniczka i jest taki sam jak tutaj

a co do pompy wspomagania to nie wiem =/ niestety malo sie znam na tym.
Malakas
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 20:31
Lokalizacja: POLSKA

Postprzez Adek19 » 20 sie 2008, o 14:56

jezeli numery sa takie same to bedzie pasować
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez Malakas » 22 sie 2008, o 09:43

dobra a mam pytanie czym sie rozni ten silniczek
od tego :

czy to jest jaka starsza wersja czy co?
Malakas
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 20:31
Lokalizacja: POLSKA

Postprzez mani51 » 22 sie 2008, o 10:58

a więc tak:
pierwszy silniczek krokowy to starsze rozwązanie regulacji biegu jałowego poprzez wprowadzanie do układu dolotowego dodatkowego powietrza przez co zmieniał sie skład mieszanki i dlatego masz przy nim2 króćce do podłączenia wężyków
drugi silniczek krokowy działa za pośrednictwem dźwigni na przepustnicę i w ten sposób reguluje obroty biegu jałowego
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Malakas » 22 sie 2008, o 11:25

powiedzieli mi ze mam do wymiany silniczek krokowy bo mi obroty trzyma.. wiec musze wymienic te dwa silniczki czy jak?
Malakas
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 20:31
Lokalizacja: POLSKA

Postprzez mani51 » 22 sie 2008, o 11:53

nie oba. Ty masz to nowsze rozwiązanie...a co do obrotów to mogą być też inne przyczyny a wymiana krokowca jest najdroższą z opcji więc poszukaj na foru dobrze a znajdziesz kilka podpowiedzi....no chyba że masz zaufanie do tego mechanika i jesteś pewien że nie chce Cie naciągnąć na koszty
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Malakas » 22 sie 2008, o 12:10

mani51. Kupilem dopiero tego golfa. Wymienilem w nim pasek rozrzadu,wspomagania,olej,prawie wszystkie filtry,troche karoserii,

1h temu kupilem nowe przewody zaplonowe,kopulke,palec..
Wiem wiem to sa standardowe rzeczy ;] , mam nadzieje ze mnie nie naciaga.. wiec sprawdze jeszcze u innego mechanika.

Gorzej z pompa wspomagania - jest cholernie droga (nowa) mysle nad kupnem uzywanej.Chcem ja wymienic bo na niskich obrotach slychac jakbym mial jakas "turbine" czy cos w tym stylu jest to taki dzwiek piskliwy ten "mechanik" powiedzial ze to wina tej pompy wspomagania.A ten dzwiek pojawil sie dopiero po wymianie paskow.
Malakas
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 20:31
Lokalizacja: POLSKA

Postprzez mani51 » 22 sie 2008, o 12:29

równie dobrze może to być jakieś łożysko nie koniecznie przy pompie, trzeba zdjąc pasek,pokręcić czym się da, sprawdzić czy ciężko nie chodzi albo nie ma luzu...jak sam czegoś nie sprawdzisz to wiekszość mechników Cię wydyma. Czemu nie zaczyna od najtańszych rzeczy tylko odrazu chce Ci wymieniać najdroższe? Sprawdź poziom płynu od wspomagania. ten chałas to ciągle czy tylko jak przekręcasz kierownicą? A co do obrotów to
zrób sobie reset komputera-odłącz klemę minusową od akumlatora na kilka minut. to czasem pomaga a nic nie kosztuje a przy wymianie krokowca napewno zdejmią klemę i później Ci powiedzą że pomogła wymiana-jak im udowodnisz że nie?
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości