przez pablomed » 25 paź 2011, o 21:40
Koledzy sporo nieprawdy w tym temacie dlatego pozwolę sobie parę słów naskrobać.
Po pierwsze wypada już zacząć używać właściwej terminologi:
Żaden golf III niema silnika krokowego. To co nazywane jest błędnie ale powszechnie silniczkiem krokowym (musimy się z tym godzić ale trzeba wiedzieć jak jest w realu) to zwykły silniczek elektryczny który zwie się nastawnikiem przepustnicy. I mają go wszystkie mk3 beznynowe na wtrysku jedno i wielopunktowym z wyjątkiem tych na wtrysku wielopunktowym Digifant czyli 2E i chyba ABF . W Digifancie zamiast nastawnika przepustnicy jest regulator obrotów jałowych, który też nie jest silnikiem krokowym tylko zwykłym elektromagnesem.
rafal9119, jest szansa że to w końcu samo się zaadoptuje za jakiś czas, a jak nie masz cierpliwości to poszukaj kumpla z tego albo drugiego forum w sąsiedztwie co ci to zrobi za piwo, oczywiście nie wiadomo na pewno czy to jedyna przyczyna twoich problemów