Silnik nie pali na jeden cylinder

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Silnik nie pali na jeden cylinder

Postprzez firer125 » 3 sie 2012, o 00:04

Witam jestem od niedwna posiadaczem Golfika 3 i mam problem z tym że moje auto nie chce palic na pierwszego gara układ zapłonowy mam w porzadku.
Jak silnik zimny pracuje równo jak sie zagrzeje czuc ze pierwswzy gar nie pracuje swieca jest mokra. Podczas jazdy przy obrotach ok 3tys silnik pracuje na wsystkich 4 cylindrach. Jakajest tego przyczyna i co z tym zrobic zeby palil na wszystkie 4 gary?
Pozdrawiam.
firer125
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 23:53
Lokalizacja: Krasne

Silnik nie pali na jeden cylinder

 

Re: Silnik nie pali na jeden cylinder

Postprzez greg001 » 3 sie 2012, o 00:14

firer125 napisał(a):układ zapłonowy mam w porzadku.

hm... tak ogólnie napisane, może powiedz tak co sprawdziłeś lub co wymieniałeś.
Sprawdziłeś iskrę? ile mają świece? jaka jest szczelina w świecy? kable WN ok, jeśli tak jak to sprawdziłeś? Ja bym obstawiał kable lub cewka ... u ciebie cewka powinna być przykręcona do podszybia o ile dobrze pamiętam. Miałem podobny problem i to były kable wysokiego napięcia (WN).
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez firer125 » 3 sie 2012, o 00:23

Kable wymieniłem na nowe świece kopułke z palcem przerywacza i dalej to samo. jak w nocy go odpaliłem to tylko kable jonizuja ale czytalem ze to narmalne iskry nigdzie nie przeskakują.
firer125
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 23:53
Lokalizacja: Krasne

Postprzez greg001 » 3 sie 2012, o 02:09

firer125 napisał(a):jak w nocy go odpaliłem to tylko kable jonizuja ale czytalem ze to narmalne

no nie wiem czy normalne - używałeś spryskiwacza do szyb z zawartością wody?
ja bym obstawał cewkę ? jaki masz kod silnika?
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 3 sie 2012, o 08:36

Sprawdzałeś kompresję na cylindrach jak nie to zrób to . Bo wina nie musi leżeć w elektryce. Choć co do kabli i kopółki to bym polemizował . Ostatnia sprawa Jaką masz kolejność zapłonu , może pozamieniałeś kable i nie pali na 1 garze? :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez firer125 » 3 sie 2012, o 11:51

zapłon mam dobrze ustawiony kolejnosc to 1-3-4-2 w przeciwnym kierunku do wskazówek zegara.a kompresje jeszcze sprawdze.
firer125
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 23:53
Lokalizacja: Krasne

Postprzez greg001 » 3 sie 2012, o 13:57

ja bym załatwił na podmianę cewkę ...
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez seba65310 » 4 sie 2012, o 23:32

Ja jak czyściłem kiedyś świece to wyjąłem wszystkie kable, przyszedł czas podłączania i klapa... długości takie same były.
Bawiłem się z 2h ,aż zadział, lecz nie działał właśnie jeden gar. Jak się okazało był przeskok iskry, chodź nie było go widać.
seba65310
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 00:24
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez pietrasiak2 » 5 sie 2012, o 09:46

firer125 napisał(a): kolejnosc to 1-3-4-2 w przeciwnym kierunku do wskazówek zegara.a

Może 180 być odwrócony bo dość dziwne , jeszcze raz sprawdź kopułkę może mieć przebicie wewnątrz :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez lookasgolf33 » 8 sie 2012, o 22:03

ja mam w swoim 1,4 dokladnie ten sam problem i wymienilem swiece,kable i dalej nic nie pomoglo,mierzylem cisnie nie na cylindrach to na drugim bylo 7,6 a na pozostalych po 8-to dobry wynik czy zly???
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

Postprzez greg001 » 9 sie 2012, o 00:30

lookasgolf33 napisał(a):ja mam w swoim 1,4 dokladnie ten sam problem i wymienilem swiece,kable i dalej nic nie pomoglo,mierzylem cisnie nie na cylindrach to na drugim bylo 7,6 a na pozostalych po 8-to dobry wynik czy zly???


a kopułka i palec został stary? Sprawdzałeś czy jest iskra? Ciśnienie hm.. powinno być 9 do 12 , minimum to 7. Długo planujesz nim jeździć?
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lookasgolf33 » 10 sie 2012, o 20:24

podejrzewam ze nie za dlugo bo on juz NIE CHCE jezdzic zacznijmy od tego :-?
ale chcialbym zeby jeszcze chociaz do zimy pociagnal
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości