Silnik się dusi 1.6

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Silnik się dusi 1.6

Postprzez IntruZZ » 28 sty 2014, o 15:46

Golf 1.6 ABU.
Gdy zimny pracuje super . Po nagrzaniu (temp max na wskaźniku 70stp) potrafi zgasnąć po wciśnięciu sprzęgła... do tego często przy dodawaniu gazu po prostu się dusi.... szczególnie wkurzająca sytuacja gdy się rusza z miejsca , człowiek rusza a on nie idzie zadławi się i musi się odetkać , nie zawsze ale często te dłąwienia się pojawiają.... tak jak by nie dostawał paliwa... trochę zwiększona emisja spalin... (uszczelka ok , lambda też) komputer pokazuje "regulator położenia przepustnicy) zakładane chyba ze 4 silniczki krokowe więc to nie w nim jest problem... Miał ktoś podobne objawy, one nie zawsze występują , teraz podczas mrozów się nasiliły są po prostu częstsze.... ja tak dumam , że może się przycina pompka paliwa, albo coś nie tak w wiązkach elektrycznych prowadzących do przepustnicy / wtrysku ? Ma ktoś jakieś pomysły ?

PS. Czasami jak stoi na wolnych to tak zaczyna tergotać dziwnie i telepać go jak by miał zaraz zgasnąć , pomaga wciśnięcie pedału gazu w podłogę ... i pedał gazu nie reaguje idealnie na wciśnięcie , jak wcisnę go momentalnie w podłogę to auto dopiero po chwili zareaguje. Często czuć zapaszek benzynki w środku

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
IntruZZ
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 20:22
Lokalizacja: Sokołów Podlaski WSK

Silnik się dusi 1.6

 

Postprzez prezesik » 29 sty 2014, o 15:42

Wg mnie winny jest czujnik temperatury, gdyż podaje zły sygnał do kompa, a ten przebogaca dawkę paliwa. Zbyt duża ilość paliwa będzie zalewać silnik, siknik będzie się dusił i przerywał zanim nie przepali nadmiaru paliwa.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez IntruZZ » 29 sty 2014, o 17:08

po odłączeniu kostki od czujnika auto przełącza się w tryb awaryjny na ssanie więc chyba jest sprawny :)??
Avatar użytkownika
IntruZZ
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 20:22
Lokalizacja: Sokołów Podlaski WSK

Postprzez sebastyanov » 7 lut 2014, o 23:24

sprawdz ustawienie rozrzadu i zaplonu. na bank bedzie to. mialem to samo do tego dochodzilo strzelanie w dolot. mogl pasek przeskoczyc przy obciazeniu silnika. szczegolnie jak jest luzny. jedz do mechanika za sprawdzenie zaplonu i rozrzadu i ewentualnie jakas regulacja. pozdrawiam
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 34 gości

cron