Silnik

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Silnik

Postprzez boberrox » 12 maja 2012, o 14:22

Witam, mam pytanie który z silników golfa 3 ma jeszcze wtrysk jednopunktowy, chodzi mi bo posiadam aktualnie w swoim 1.6 75km silnik ABU, i chciałbym w niedługim czasie wymienić silnik bo już powoli zawory zaczynają uderzać przy nagrzanym silniku i ewentualnie na jaki mógł bym wymienić bez zmiany wtrysku
boberrox
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11 kwi 2012, o 00:55
Lokalizacja: Lublin

Silnik

 

Postprzez prezesik » 12 maja 2012, o 23:07

Zmiana tylko na ABU, gdyż inne modele 1.6 ( AEE, AEA, AFT ) mają już inną budowę, więc nie podejdą np. do Twojej skrzyni ( wtrysk podszedłby prawdopodobnie do AEA ).
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez michaal » 13 maja 2012, o 10:55

Zmiana tylko na ABU, gdyż inne modele 1.6 ( AEE, AEA, AFT ) mają już inną budowę, więc nie podejdą np. do Twojej skrzyni ( wtrysk podszedłby prawdopodobnie do AEA ).

Trochę się nie zgadza gdyż AEA różni się od AEE tylko układem wtryskowym i sterowaniem cała mechanika taka sama.
Także jak kolega chce wymienić silnik ABU na coś nowszego to może warto dokładnie przyjrzeć się silnikom AEA/AEE podejrzewam że z założeniem do nich układów wtryskowych z ABU nie powinno być problemu. Może ktoś już robił taki swap i wie coś więcej na ten temat
Ogólnie to silniki ABU, AEA, AEE wywodzą się z silnika 1.3 stosowanego w golfie II podobnie jak silniki 1.4
Ostatnio edytowano 13 maja 2012, o 10:56 przez michaal, łącznie edytowano 1 raz
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez Kutasinski » 13 maja 2012, o 10:55

boberrox napisał(a): i chciałbym w niedługim czasie wymienić silnik bo już powoli zawory zaczynają uderzać przy nagrzanym silniku i ewentualnie na jaki mógł bym wymienić bez zmiany wtrysku


Ale o co Ci chodzi,Kolego?
W co uderzają zawory przy nagrzanym silniku? :zdziwko:
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez trollu » 13 maja 2012, o 10:58

pewnie popychacze klepią
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Kutasinski » 13 maja 2012, o 11:05

trollu napisał(a):pewnie popychacze klepią


:lol: Też o tym zrazu pomyślałem..
Cóż,bardzo to kiepski powód do wymiany silnika :->
Ale żeby klepały tylko na ciepłym?
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez trollu » 13 maja 2012, o 11:25

Kutasinski napisał(a):Ale żeby klepały tylko na ciepłym?

to mnie właśnie zastanawia, może wina oleju
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez prezesik » 13 maja 2012, o 12:35

trollu napisał(a):to mnie właśnie zastanawia, może wina oleju
na oleju po przelataniu 13 tys.km będą klepać - wg mnie wina starego oleju.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 37 gości