Silnik traci moc

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez DrSzpila » 15 lis 2008, o 14:26

mani51 napisał(a):Drpiorko napisał/a:
może jego dziewczyna nie umie jeździć


:ok: gratuluję odwagi , niech no tylko Rot powie to swojej dziewczynie to pożałujesz :mrgreen:
Z czego żałować? :lol:

A tak sorry za dziewczyne, bo ja z tym autem problemu nie widzę.

Rot napisał(a):Jeszcze mam takie pytanie jak poruszam pokrętłem od regulacji intensywności podświetlenia zegarów to i czasem radio się wyłącza nie wiecie czemu?
Też to miałem u mnie było zwarcie z zasilaniem i wtedy radio traciło prąd gdy ściemniałem oświetlenie, radzę ci srpawdzić wszystkie kabelki idące od radia tylko z tej czarnej kosteczki.
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

 

Postprzez mani51 » 15 lis 2008, o 21:07

Rot napisał(a):zastanawiałem się czemu nie dodając gazu auto mi jedzie i jedzie jakoś nigdy się z czymś takim nie spotkałem


natchniony Twoim tematem spawdziłem to w praktyce i ruszyłem sobie z jedynki z odrobiną gazu i chwilę jechałem na obrotach biegu jałowego a pózniej przerzuciłem na dwójkę puściłem sprzęgło bez dodawania gazu i silnik nie zgasł, Obroty spadły do 600 i trochę nim zatrzęsło ale nie zgasł a po chwili obroty wzrosły do 850 i tak sobie jechałem i jechałem :-P
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez marcinkoz2910 » 15 lis 2008, o 21:25

natchniony Twoim tematem spawdziłem to w praktyce i ruszyłem sobie z jedynki z odrobiną gazu i chwilę jechałem na obrotach biegu jałowego a pózniej przerzuciłem na dwójkę puściłem sprzęgło bez dodawania gazu i silnik nie zgasł, Obroty spadły do 600 i trochę nim zatrzęsło ale nie zgasł a po chwili obroty wzrosły do 850 i tak sobie jechałem i jechałem :-P
jak bedziesz sie intensywnie rozpędzał po prostej drodze (bez gazu) to nawet na 4 biegu pojedzie bez gazu :super: a na piątym to już silnik chciał wyjść z poduszek :dontgetit:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Rot » 16 lis 2008, o 16:37

hehe to cieszę się, że nie jestem odosobniony w tym przypadku :-D

[ Dodano: 2008-11-18, 21:24 ]
Ok a więc już wiem. Do kompa go będę mógł podłączyć dopiero w przyszłym tygodniu. A teraz wracam to tej sprawy z moją dziewczyną co jej gasł. Ona dobrze jeździ a mi dziś coś podobnego się trafiło. Jechałem sobie dość szybko i w pewnym momencie taka sytuacja się trafiła że tracił moc. Właściwie tak skakał na zmianę tracił i odzyskiwał moc przez chwilę aż w końcu załapał i już dalej jechał dobrze.

[ Dodano: 2008-11-27, 17:26 ]
Kurcze do kompa podłączam w przyszły czwartek :-/ . O ile teraz był spokój to wczoraj golfik znowu zaczął przerywać w czasie jazdy na zmianę tracił i odzyskiwał moc a jak na luz wrzuciłem to parę razy zgasł bo obroty mu tak spadały. Po paru minutach odpalił i było dobrze ale raz na jakiś czas się to zdarza. Co to może być? Tzn jakie są możliwe przyczyny takiego zachowania auta? :zdziwko:

[ Dodano: 2008-12-04, 12:18 ]
Wyniki z komputera:

020D - Sonda lambda - za niski sygnał (0.1 V i zero reakcji)
011A - Nastawnik przepustnicy - przerwa (podczas kalibracji było słychać jak sobie pyka ale błąd pozostał)
0214 - Air Bag Zasilanie napięciem - za niskie napięcie

takie rzeczy wykrył komp, Lambada nie reaguje ale spalanie w mieście mam na poziomie 10l/100km.

Ale zauważyłem że kabel ma przebicie przy cewce bo ostatnio nie chciał odpalić :kwasny:
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez variac » 4 gru 2008, o 19:43

a jakie masz napięcia ładowania akumulatora?
variac
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 gru 2008, o 19:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Rot » 4 gru 2008, o 20:28

14.66V dziś trochę podłubałem przy tej fajce od cewki i teraz przebicia nie było
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mlodye39 » 6 gru 2008, o 16:28

tez mialem cos takiego ze skakal na obrotach i szarpal

Obrazek zaznaczylem na zdjeciu miejsce gdzie byla przyczyna mialem zasniedziale styki w kostce i wpinanie i wypinanie pomoglo moze tobie tez pomoze ;-)
mlodye39
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 cze 2008, o 13:37
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Rot » 7 gru 2008, o 23:41

w weekend przeczyściłem kable (bo nowych jeszcze nie mam) kopułkę i palec rozdzielacza, przepustnicę i na razie testuję
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez variac » 24 gru 2008, o 00:57

i jak tam? rozwiązał sie problem?
variac
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 gru 2008, o 19:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Rot » 24 gru 2008, o 00:58

niestety czyszczenie nie pomogło na długo nawet wymiana kabli i świec nic nie dała dalej się przytrafia czkawka

[ Dodano: 2008-12-24, 01:16 ]
panowie a ile cewka może kosztować?
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Imper » 24 gru 2008, o 03:46

wiec od samego poczatku wolne obroty w AEE na rozgrzanym silniku i biegu jałowym wynosza 640!!! a nie zadne 800 cos!!! to raz dwa to ze Ci nie gasnie auto samo puszczone na obojetnie jakim biegu jest norma... u mnie jedzie od 1 do 5 sam i nie gasnie i to zarowno w silniku AEE jak i ABS takze tutaj nie ma regoly! przerwyac podczas jazdy moze spowodu przebic... ja mialem podobny problem ze swoja cewka zaplonowa gdzie okazalo sie ze ma uszkodzona obudowe i docierala tam wilgosc az w koncu padla calkiem i samochod stanal na AMEN... co do bledow to nie masz kolego poduszki powietrznej i wez sie przyjzyj tej lambdzie bo zacznie Ci palic jak smok... mlodye39, to zdjecie raczej nie pasuje do tego silnika bo w AEE jest to inne rozwiaznie (przepustnica i system wtryskowy) ale warto zobaczyc jak sie maja piny od wtyczek... koszt nowej cewki tzn zamiennika to cos kolo 200zl za zaminnik lepszej jakosci. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Rot » 24 gru 2008, o 15:15

faktycznie mam pękniętą obudowę cewki :/
a wracając do poduszki to jak sprawdzić czy jest czy jej nie ma bez crash testu? bo teraz to mnie zmartwiłeś trochę ale jak się upewnić?
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości