Silnik traci moc

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 24 gru 2008, o 15:25

wlasciwie to juz to sprawdziles po przez podlaczenie do komputera... u mnie wywalilo 2 airbagi w poprzednim wypadku i tez mi w VAGu wychodzi taki blad poduszek. zobacz moze jeszcze jest jakis raporot o wypadku czy jakos tak nie pamietam za dobrze o co tam chodzilo bo sam nie obslugiwalem tego VAGa

[ Dodano: 2008-12-24, 14:27 ]
Rot, podmien z kims cewke jak mozesz i sprawdz bo niestety takie elementy jak cewak nie podlegaja zwrotowi a 200zl droga nie chodzi
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez Rot » 29 gru 2008, o 01:44

no i dziś w czasie powrotu do domu znowu zaczął się kaszleć tylko udalo mi się zajechać na miejscie i zaparkować takiego kaszlącego zasł i nie chce odpalić, podłączyłem pod kabel miedzy cewką a rozdzielaczem świecę i nie ma iskry więc obstawiam, żę może to być cewka tylko problem w tym, żę nie mam skąd załatwić na podmiankę :-/ Jeszcze jutro spróbuję odpalić możę przez noc przestanie sie buntować jak jej rura zmarźnie :-|

[ Dodano: 2008-12-29, 21:35 ]
ok dziś jeszce raz sprawdzałem cewkę i dalej nie daje iskry, mierzyłem też napięcie na tym złączu co wchodzi do cewki i było akurat 11.76V ale to wydaję mi się żę od pilowania aku dobiłem, jutro będę miał nową cewkę (co prawda zamiennik ale może wystarczy) więc jak podłączę to zobacze no i mam nadzieję że resztaki sił akumulator zakręci jeszcze
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez variac » 30 gru 2008, o 18:08

moj znajomy miał podobny problem i w jego przypadku wymiana cewki pomogła :-)
variac
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 gru 2008, o 19:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Rot » 31 gru 2008, o 00:11

Panowie nie mam już siły wymieniłem cewkę i odpalił bez problemu obroty wskoczyły na około 1000 i z czasem jak pochodził silnik i zaczął się rozgrzewać to oborty powoli zaczynały spadać aż zaczął znowu się ksztusić i gasnąć do czasu aż go nie przegazowałem, zapodałem mu 3000 i troche sie poksztusił i w końcu zalapał i już na ciepłym dobrze jechał no co to możę być?? wymienione są: cewka kable WN świece kopółka i palec rozdzialacza przepustnica czyszczona i dalej auto potrafi sie ksztusic. Zauważyłem, że najczęściej ten obiaj występuje jak silnik nie jest już zimne ale jeszcze do końca sie nie rozgrzał... :-(

[ Dodano: 2009-01-03, 17:16 ]
chyba udało mi się ustalić przyczynę (choć 100% pewności nie mam). Dziś znowu golfa się buntowała i zaczynała "przerywać" i parę razy zgasła więc jak tak falowały obroty to wyłączyłem auto pod maskę i odłączyłem sondę lambda. Odpalam i jest dobrze, więc pojechałem do domu, znowu pod maskę i podłączyłem sondę i po chwili znowu zaczęły falować obroty i auto chciało zgasnąć więc jeszcze raz pod maskę i odłączyłem sondę i było dobrze więc obstawiam, że to ta sonda jest przyczyną.

[ Dodano: 2009-02-24, 00:30 ]
ok kończąc temat to napiszę, wymieniłem sondę na sodę uniwersalną Bosch'a w sumie montaż prosty przez złączki, dziś pod kompa podpinałem i błędów nie ma i na razie też problem zniknął i mam nadzieję, że na dobre, za jakiś czas jeszcze raz sprawdzę pod kompem bo mam interfejs dla pewności :)
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości