Skok obrotow na wysokich biegach

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Skok obrotow na wysokich biegach

Postprzez pavlo » 10 maja 2009, o 12:40

Przeszukalem juz forum i niestety nic nie znalazlem wiec pytam towarzyszy bo mam problem.
Podczas jazdy na 4 lub 5 biegu dziwnie podnosza sie obroty. Do okolo 3500 obrotow wszystko idzie normalnie ale po przekroczenie tej granicy obroty podnosza sie w mgnieniu oka, po sekudzie skacza do 6tys a auto jedzie jak jechalo, skok obrotow nie przeklada sie na jazde. Nie dzieje sie to zawsze, czasami jest wszystko ok. Zastanawiam sie co to moze byc, prosze pomozcie i z gory dzieki. Dodam ze auto to wersja gti 2.0 8v 115km
pavlo
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 lut 2008, o 21:29
Lokalizacja: Toruń

Skok obrotow na wysokich biegach

 

Postprzez SotoM » 10 maja 2009, o 13:05

czyli rozumiem ze jest to tak - jedziesz na 4 lub 5tym biegu. pedał gazu trzymasz w stałej pozycji np 3500obr jedziesz stałą prędkością a on sam zaczyna zwiekszać obroty tak...?? - dla mnie to trochę bardzo nie możliwe - bo masz mechaniczny gaz (linka) a nie- elektroniczny...
chyba ze choidzi ci ze ty dodajesz gazu ze chcesz przyspieszyć a auto jedzie prędkością taką jaką jechało - to wtedy wniosek ze slizga ci sie sprzęgło - i jak to bedzie oduczówalne juz nawet na 3 biegu to juz lipa bo nity tarczy sprzegła bedą juz rezać przylgnię na docisku i kole zamachowym....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pavlo » 10 maja 2009, o 13:39

Same obroty nie wskakuja, ja caly czas dodaje gazu a w poprostu w pewnym momencie obroty zwiekszaja sie jak szalone a samochod jedzie normalnie, tez tak obstawialem ze to moze sprzeglo, ale kurde wymiana tyle kosztuje ze nie chce nawet o tym myslec:) ale dzieki za odp
pavlo
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 lut 2008, o 21:29
Lokalizacja: Toruń

Postprzez SotoM » 12 maja 2009, o 18:59

no to juz napewno sprzęgło...nie przesadzaj - wymiana sprzegła aż tak nie kuje... robocizna + częsci to ciwyjdzie z 600-800zł- nie ma az takie tragedji...to ja sie załamuje bo robię blacharkę w swoim golfie i mi zakłady krzyczą 3000-4000zł za pomalowanie go bez maski i dachu... :-/
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez KristoF » 13 maja 2009, o 17:42

tak sprzęgło jest już wyjechane i przy większych obrotach ślizga, czyli trza wymienić.
SotoM, nie załamuj sie ja za pomalowanie wszystkiego(ze zderzakami) zapłaciłem 3500.Tobie troche dziwnie dużo liczą...chociaz to chyba zalezy od miasta...
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości