Skoki obrotów

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez smok_wawelski » 10 cze 2008, o 21:54

MEDIASPORY napisał(a):
holden-77 napisał(a):MEDIASPORY, wielkie dzięki! Pozdrowienia!

[ Dodano: 2008-06-04, 13:21 ]
A tutaj gdzie mogę silnik krokowy znaleźć? To nie jest foto mojego silnika tylko takiego samego jak ja mam (1,6 AEE); znalazłem na otomoto. :) [url=http://images31.fotosik.pl/275/38ed84b783b9c9b6m.jpg]Obrazek[/URL]


powinien być w tym samym miejscu,tylko musisz ściągnąć filtr powietrza ;-)



W AEE nie ma krokowego, z tyłu przepustnicy jest jedynie czujnik/opornik który
nieco go przypomina.

[ Dodano: 2008-06-10, 21:58 ]
tjxawier napisał(a):Naciaganie linki nic nie daje to tylko sztuczne oszukiwanie i równiez znajomy polecil mi by podlaczyc auto pod kompa


jeśli robić nastawy podstawowe przepustnicy np. Vag'iem lub VW-Tools'ami
linka musi być luźna, inaczej przepustnica nie przyjmie nastaw
smok_wawelski
smok_wawelski
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 21:46
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez n00b1two » 11 cze 2008, o 01:43

Wiatam !
Miałem podobny problem z obrotami tylko bardziej derastyczny. Golfik potrafił mi przy hamowaniu np gdy mialem ok 30 km/h na skrzyżowaniu i czeerwonym swietle wskoczyc na takie obroty ze nie moglem go opanowac i trzeba bylo przejechac na czerwonym :D Proponuje ci odiwedzenie elektromechaniki. U mnie wykasowali błedy + wymienili sonde i bylo ok. Za podłączenie bioro ok 50 zeta a sonda juz nie pamietam
n00b1two
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:35
Lokalizacja: google

cd

Postprzez rutek182 » 11 cze 2008, o 11:49

Czujnik Halla znajduje się koło kopułki rozdz. taka wtyczka w układzie zapłonowym jak ni zaczyna gasnąc to go psiukam i jest dobrze . J A jeśli AEE nie ma krokowego to ja się już gubię ?? hmmm co może być z tymi obrotami.

A czy ktoś wymieniał może czujnik halla lub cały układ zapłonowy i czy to cos pomogło.. BO może to w tym jest problem.. np. jakiś czas temu strasznie skakały mi obroty jak przyspieszałem i na luzie tez silnik szarpał jak się okazało jeden z przewodów zapłonowych cos nie łączył . (mechanicy mówili ze cos z zaworem ze się wypalił ze nie ma kompresji bo nie chodzi na 1 cylindrze itp ) sam pogrzebałem z zapłonem i wymieniłem przewody bo do tego doszedłem ze jeden nie łączy i od tamtej pory jest ok... tyle ze te obroty niskie są.. i czasem gaśnie ale to czujnik halla chyba ..

[ Dodano: 2008-06-11, 12:30 ]
http://moto.allegro.pl/item377177034_si ... _nowy.html krokowy do WV
-=RuTeK=- VW Golf III

WCI & GD


MK3 97` Jokier

==> http://www.golf3.pl/topics2/golf-3-ruto-vt11728.htm <==
Avatar użytkownika
rutek182
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 16:51
Lokalizacja: WCI= CiechanóW \ Gdańsk

Postprzez tjxawier » 11 cze 2008, o 17:45

Wiec raczej chyba nikt nie doszedl czemu AEE ma takie niskie obroty i czy to jest prawidlowe kurde lipa troche
tjxawier
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 cze 2008, o 13:38
Lokalizacja: Krzecin/Szczecin

Postprzez tomek16 » 24 cze 2008, o 13:28

Ja wymieniłem korpós przepustnicy (750zł) na wysokość obotów nic nie pomogło dalej 600 :cry:
tomek16
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 18:53
Lokalizacja: Wielgolas

Postprzez holden-77 » 24 cze 2008, o 23:00

smok_wawelski, dokładnie Kolego. Jakieś dwa tyg, temu (piszę dopiero teraz bo wyjazd urlopowy miałem :) ) dobrałem się do krokowego. Pół jest z plastiku a drugie pół to część korpusu przepustnicy. tjxawier, chyba wynika z tego, że ten typ tak ma. tomek16, uuu, 750, to zabolało...
Panowie, ja dam spokój z tymi niskimi obrotami, a w nast tyg udaję się do mechanika celem zadziałania na szalone skoki obrotów. :) Dam znać co to było.
Pozdrawiam!
holden-77
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 17:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez tjxawier » 25 cze 2008, o 16:39

Witam powiem tak problemem byla przepustnica nie mówie tutaj o tych niskich obr ale o gasnieciu i zmulonym silniku,po jej wymianie pozostaly tylko te obroty .Sama przepustnica kosztowala 250 zl ale to uzywka poddana badaniu i dziala na tym silniku :-)
tjxawier
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 cze 2008, o 13:38
Lokalizacja: Krzecin/Szczecin

Postprzez grzel » 26 cze 2008, o 02:56

ja wyczyscilem krokowca wd 40 i mi obroty juz nie skacza i nie gasnie a obroty na poziomie 650 mam od kad kupilem auto i nawet nie wiedzialem ze to jakis problem ":| czy to zle ze obroty sa tyak niskie cos sie psuje w aucie cz cos ?
golfik uber alles :D
grzel
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 03:33
Lokalizacja: legnica

cd

Postprzez rutek182 » 26 cze 2008, o 23:32

. mi się zdaje ze obroty na poziomie 600- 650obr. są normalne .. to nie są za niskie moim zdaniem bo mi teraz chodzi równo na tych obrotach i nic go nie trzęsie i nie przygasa...

Mam Pytanko kto wymieniał czujnik halla czy on cos dał (chodzi czy samochód gaśnie dalej podczas jazdy)
-=RuTeK=- VW Golf III

WCI & GD


MK3 97` Jokier

==> http://www.golf3.pl/topics2/golf-3-ruto-vt11728.htm <==
Avatar użytkownika
rutek182
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 16:51
Lokalizacja: WCI= CiechanóW \ Gdańsk

Postprzez marcin81_007 » 6 lip 2008, o 12:17

Witam!

Od połowy stycznia jestem wlascicielem VW 1.8 Syncro i od jakiegos czasu zauwazylem, ze jesli sie zapala autko na wlaczonej klimatyzacji na LPG to wskakuja mi duze obroty tak od 2000-2900 a potem delikatnie spadaja nie wiem czy to jest normalne? Nie dzieje sie tak na benzynie. Czasami tez podczas jazdy sciagajac noge z gazu na biegu samochod przyspiesza i zwalnia ulamki sekundy jak puszcze gaz. Czy to moze byc linka? Ale bylo to sprawdzane i chyba jest dobra. Kolejne pytanie to czy mozna zapalac autko na wlaczonej klimie czy lepij wlaczyc ja jak juz zapale? Kolejny problem to spalanie czy Syncro wiecej pali na miescie LPG? Jezdze w Poznaniu ina pelnym baku LPG W kole 28,7l. robie 200-205km. czy to jest normalne przy normalnej jezdzie?

Prosze o PORADY!
Marcin
marcin81_007
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 23:05
Lokalizacja: Poznań/Kalisz

Postprzez holden-77 » 13 sie 2008, o 19:38

Panowie,
Byłem u mechanika naprawić te szalejące obroty.
Przeczyścił przepustnicę i wymienił świece.
Silnik pracuje elegancko i obroty nie szaleją. :)
Pozdro!
holden-77
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 17:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez glapsson » 21 sie 2008, o 08:02

Ciekawa lektura dotycząca regulacji może komuś pomoże

http://www.sendspace.pl/file/EDj6oKyK/

waga 7,36MB
glapsson
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6 sie 2008, o 18:16
Lokalizacja: gizałki

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości

cron