Skoki obrotów

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez BboyBulli » 8 kwi 2009, o 20:51

Tak niestety jest to zarąbiście droga sprawa.Ja za swoją przepustnice dałem 800zł razem z wymianą.
BboyBulli
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15 sty 2009, o 14:42
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez Jakamo » 9 kwi 2009, o 13:15

dycha a ile dałeś za cała przepustnice ???
Jakamo
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 20:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez daniel_ania_84 » 8 paź 2009, o 15:39

Witam koledzy.Miałem wszystkie objawy w swoim golfie 1.6 AEE poczynając,ze jak go kupiłem trzymał obroty na 900 po temfalowały i spadły na ok 600,gasł,łapał też 2000 i nawet 3000...
Czyściłem przepustnicę i nic z tego.Dodam też,że słychać jest tzw pisk,jak już niektórzy pisali.Byłem też parę razy u nie jednego mechaniora pod kompa podpiąć i nic z tego.Kupiłem wtedy używaną,ale oryginał VDO, przepustnicę od gościa który twierdził,że auto miało wypadek i jest ona sprawna.Zamontowałem ją,a obroty dalej ok 600,ale wydaje mi się,że lepiej sobie dodawał gazu przy odpalaniu na zimno,no i nie ma już tych skoków na 2000.Jeżdżę tak już rok i niby to nie przeszkadza.Ale znalazłem też na allegro zamienniki przepustnicy w cenie ok 360 zł i tak se zastanawiam czy nie kupić.Ciekawe czy coś by dało.Aha...i jeszcze jedno..mój ojciec ma skodę Felicję ima taką mądrą książkę w której są opisane różne silniki.No i jest tam ten sam silnik 1.6 AEE,ma wpisana wysokość obrotów na biegu jałowym właśnie 650 do 720...no i mamy dylemat :-o
Jak ktoś ma jakiś pomysł,to słucham...
daniel_ania_84
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 17:42
Lokalizacja: Okolice Szczytna

Postprzez SlodkiM » 9 paź 2009, o 23:07

A sprawdzał ktoś podstawę wtrysku, bo z taką opinią się też spotkałem. To jest uszczelka z jakiegoś tworzywa, która po ok. 50000 km. przestaje być szczelna i wtrysk dostaje lewe powietrze, które z kolei sprawia że obroty są nie równe. Tak jest akurat w moim przypadku i zamierzam to sprawdzić, koszt ok. 20 zeta
sweete
SlodkiM
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21 lut 2008, o 22:41
Lokalizacja: Zawadzkie

Postprzez Jakamo » 10 paź 2009, o 18:19

powiem wam cos smiesznego:) bylem w koncu z swoimi skokami obrotów u 4 mechaników w tym w serwisie wszyscy jak jeden mąż powiedzieli przepustnice trzenba wymienić - no jak już serwis vw powiedział tak to też tak uczyniłem koszt wymiany 950 zł serwis chciał 1600:) po wymianie jak mi falowały obroty tak falowały. Płakałem jak bóbr:( wkurzenie było na maksa.... pojechałem przez przypadek do teścia i do jego mechanika bo wymieniałem opony oni zajrzeli pod maske 5 minut i po sprawie miałem zle ustawiony zapłon - normalnie masakraaaaaaaaaa 4 mechaników przed nim i rzaden na top niewpadł i pod kompa byłem podłaczony i nic - a tacy to mechanicy:(
Jakamo
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 20:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez daniel_ania_84 » 11 paź 2009, o 11:06

SlodkiM napisał(a):A sprawdzał ktoś podstawę wtrysku, bo z taką opinią się też spotkałem. To jest uszczelka z jakiegoś tworzywa, która po ok. 50000 km. przestaje być szczelna i wtrysk dostaje lewe powietrze, które z kolei sprawia że obroty są nie równe. Tak jest akurat w moim przypadku i zamierzam to sprawdzić, koszt ok. 20 zeta



Sprawdzałem podstawę ale właśnie tej przepustnicy i dałem ją nawet delikatnie na silikon.Jeśli by to było te lewe powietrze,to nie było by słychać tego brzeczenia z przepustnicy,prawda?
Ostatnio rozmawiałem z jednym mechanikiem i mówił też,że może być tez lewe powietrze brane z pomiędzy kolektora a głowicy.

[ Dodano: 2009-10-11, 11:07 ]
Jakamo napisał(a):powiem wam cos smiesznego:) bylem w koncu z swoimi skokami obrotów u 4 mechaników w tym w serwisie wszyscy jak jeden mąż powiedzieli przepustnice trzenba wymienić - no jak już serwis vw powiedział tak to też tak uczyniłem koszt wymiany 950 zł serwis chciał 1600:) po wymianie jak mi falowały obroty tak falowały. Płakałem jak bóbr:( wkurzenie było na maksa.... pojechałem przez przypadek do teścia i do jego mechanika bo wymieniałem opony oni zajrzeli pod maske 5 minut i po sprawie miałem zle ustawiony zapłon - normalnie masakraaaaaaaaaa 4 mechaników przed nim i rzaden na top niewpadł i pod kompa byłem podłaczony i nic - a tacy to mechanicy:(


O zapłonie też słyszałem...trzeba sprawdzić.
daniel_ania_84
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 17:42
Lokalizacja: Okolice Szczytna

Postprzez Gab » 4 lis 2009, o 20:19

Witam. Czytajać wasze posty ogarnia mnie lekki niesmak dlaczego posiadacze silników bezynowych uważaja ze golfik z silnikiem 1.4/1.6/1.8 powinien miec oborty 900 ? Skad wzięła się ta teoria ? Ja w moim jokerku od kąd pamietam zawsze miałem 630/680 obrotów i nigdy nie drżał. Nie wiem dlaczego dążycie do ustawienia 900 ja zawsze uważałem ze 900 to jest za dużo i to jest własnie problem (co za tym idzie pare procent wieksze spalanie).
Gab
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 sie 2007, o 23:09
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez bart_GT » 4 lis 2009, o 21:48

Gab napisał(a):Witam. Czytajać wasze posty ogarnia mnie lekki niesmak dlaczego posiadacze silników bezynowych uważaja ze golfik z silnikiem 1.4/1.6/1.8 powinien miec oborty 900 ? Skad wzięła się ta teoria ? Ja w moim jokerku od kąd pamietam zawsze miałem 630/680 obrotów i nigdy nie drżał. Nie wiem dlaczego dążycie do ustawienia 900 ja zawsze uważałem ze 900 to jest za dużo i to jest własnie problem (co za tym idzie pare procent wieksze spalanie).



:lol: 680 to chyba powinno byc dla amerykancow dla silnikow wolnoobrotowych nie do golfa :lol:
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO

Postprzez Lucas » 5 lis 2009, o 07:47

Gab napisał(a):Ja w moim jokerku od kąd pamietam zawsze miałem 630/680 obrotów i nigdy nie drżał. Nie wiem dlaczego dążycie do ustawienia 900 ja zawsze uważałem ze 900 to jest za dużo i to jest własnie problem (co za tym idzie pare procent wieksze spalanie).


a ja odkąd pamiętam miałem obroty na poziomie ok 900 obr/min (co wydaje mi się prawidłowe bo auto pracowało równiutko na jałowym) aż nagle spadły i już tak zostały, ale dałem sobie już z tym spokój.
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Gibon » 7 lis 2009, o 18:45

posiadam silnik 1.8 ABS i zauważyłem dzisiaj że jak się trochę nagrzał (czyli 75stopni) to na wolnych obrotach wskazówka obrotomierza zatrzymuje się na drugiej kresce a silnik jakby miał zaraz zgasnąć :-| Gdy silnik ostygnie to jest ok :!: Wie ktoś gdzie może leżeć tego przyczyna :?: :?: :?:
Avatar użytkownika
Gibon
Badacz tematu
 
Posty: 224
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 11:31
Lokalizacja: Opole

Postprzez shift26 » 12 lis 2009, o 13:59

Jakamo napisał(a):powiem wam cos smiesznego:) bylem w koncu z swoimi skokami obrotów u 4 mechaników w tym w serwisie wszyscy jak jeden mąż powiedzieli przepustnice trzenba wymienić - no jak już serwis vw powiedział tak to też tak uczyniłem koszt wymiany 950 zł serwis chciał 1600:) po wymianie jak mi falowały obroty tak falowały. Płakałem jak bóbr:( wkurzenie było na maksa.... pojechałem przez przypadek do teścia i do jego mechanika bo wymieniałem opony oni zajrzeli pod maske 5 minut i po sprawie miałem zle ustawiony zapłon - normalnie masakraaaaaaaaaa 4 mechaników przed nim i rzaden na top niewpadł i pod kompa byłem podłaczony i nic - a tacy to mechanicy:(


mój mechanik, chyba już też 4, też pogrzebał w zapłonie i miód malina, wsio działa tak jak powinno :-D inni proponowali mi wymiane przepustnicy, czyszczenie nic nie pomogło. wymieniłem po drodze jeszcze lambde co także nic nie pomogło.
shift26
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 paź 2007, o 14:06
Lokalizacja: Garwolin/Radom

Postprzez yopek19 » 13 lis 2009, o 14:42

Witam w moim Goferku 1.4 wersja Movie z 95roku także mam skoki obrotów i często gaśnie. Czytając posty zgłupiałem bo nie wiem czy to wina krokowego czy przepustnicy lub czegoś innego. Proszę o wskazówki innych posiadaczy Goferka Movie co to może być. :zalamany:
Avatar użytkownika
yopek19
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 19 mar 2009, o 22:50
Lokalizacja: DBWA

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości