1.6 AEE
Wymieniłem :
-Poduszke pod silnikiem (przestało telepać budą)
-Sprzęgło (slizgało się)
-Olej silnikowy w normie
-Filtr powietrza wiadomo przy wymianie oleju
-Płyn chłodniczy wymieniany w normie
-Płyn hamulcowy w normie
-Olej skrzyni iegów w normie
-Filtr paliwa wymieniony
-Wlewałem denaturat do baku
-Akumulator dobry
Dziś wymieniłem świece, palec , kopułke ,przewody WN poprawiło się
obroty nie falują na luzie. Po wymianie pierwszy raz miałem przy 60km/h że wskazówka spadła do zera , lekko szarpneło i po chwili uniosła się . Obroty na luzie zawsze miałem 600-650 . Po zatrzymaniiu ruszając , skręciłem kołami i zgasł raz , drugi , pożniej ruszył normalnie .Do tej pory wyeliminowałem drgania budy , falujące obroty,gaśnięcie przy nagłym hamowaniu . Czy takii spadek obrotów jak w/w jest normalny po wymieieniu swiec itd ?
Z waszych postów spisałem rzeczy które pokoleji musze sprawdzić od czego zacząć ...
Przekażnik sterowania silnikiem
Sonda lambda
czujnik halla
silniczek krokowy (włoski)
odma
przepływomierz
ustawienie zapłonu
potęcjometr przepustnicy
czujnik temp. wody
diagnostyka komputerowa
POZDRAWIAM