Jak wentylator nie kręci to prawdopodobnie silnik pracuje na małym obiegu tzn. termostat nie puszcza cieczy na chłodnicę. Co do ogrzewania to prawdopodobnie zapowietrzyła się nagrzewnica. Ostatnio po wymianie termostatu i cieczy chłodzącej miałem podobny problem.
Radziłbym spuścić jeszcze raz całą ciecz (wąz na dole przy chłodnicy + wąż wychodzący z nagrzewnicy - odkręcone pokrętło grzania w kabinie na max ciepło) i zalać od nowa cieczą naciskając na węże gumowe aż poziom w zbiorniczku wyrównawczy w miarę się ustabilizuje. Następnie włącz silnik przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym i pokrętło od ogrzewania kabiny na max ciepło i niech silnik sobie pracuje aż do włączenia się wentylatora. Przed włączeniem się wentylatora poziom cieczy powinien się podnosić aż się delikatnie przeleje, zalegające powietrze w układzie powinno się wydostać.
W moim przypadku dokładnie tak zrobiłem i teraz jest cacy