Słaby silnik ? 2.0 8v GTI 2e jaki problem?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Słaby silnik ? 2.0 8v GTI 2e jaki problem?

Postprzez Ksysio1988 » 4 lis 2008, o 11:48

Witam ponowie... mam taki oto problem... moj golfik nie przyśpiesza jak powinien... przy gwałtownym wcisnieciu na pedal "gazu" zaczyna sie jakby dlawic i potem po chwili przyśpiesza... Ostatnio wymienilem przepływomierz i moge powiedziec ze nabral jakby wiecej mocy posprawdzalem i wymienilem odmy czujniki wymienilem uszczelke pod klawaiatura... I najdziwniejsze ze kiedys mialem golfa tez 2.0 8v z 1992roku i on z lekkościa jechal 200km/h a ten co mam z 1994 roku ledwo co wyciaga 150km/h i dziwnym objawem jest jakby przy 4000 - 7000 obr wskazówka bardzo szybko wzrasta a samochod nie przyspiesza... Wymienilem też sprzeglo z dociskiem bo myslalem ze to jego wina lecz nie... Najdziweniejsze jest to ze wogole nie "zamieli" w miejscu wcisne pedal gazu na 6000-7000obr puszcze sprzeglo a on ble ble ble i lekko ruszy jak ciągnik stary... dodam ze przed wymiana sprzegla nie mielem tego objawu bez problemow "mielił" czy mozliwe jest złe ustawienie wlozenie sprzegla... dodam ze samochod oddalem do mechanika jednego z lepszych w moim miescie... lecz nie mogl mi powiedziec dlaczego takie ma objawy.... HELP i dodam ze przy ruszaniu i np wcisnieciu na moment sprzegła mocno "śmierdzi"... i jeszcze jedno skad moze byc olej na przepustnicy na wlotach tych do silnika... odmy suche uszczelka z tylu także... nic nei cieknie na postoju ale co wytre znowu tam sie zbiera ten olej...
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Słaby silnik ? 2.0 8v GTI 2e jaki problem?

 

Postprzez piotrus23 » 4 lis 2008, o 13:27

to ci powiem ze jedz na sprawdzenie cisnienie na garach ja mniałm tak w 1.8 abs i sie okazało ze silnik sie konczy a tez wymieniłem sprzegło czujniki itd terazmam drugi silnik i jest malina
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez marko1967 » 4 lis 2008, o 22:25

Ksysio1988, może trzeba wyregulować zapłon ? i bedzie OK
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piotrus23 » 5 lis 2008, o 08:48

marko1967 napisał(a):Ksysio1988, może trzeba wyregulować zapłon ? i bedzie OK
troche mało prawdopodobne zeby tak było od zapłonu aczkolwiek nie mozna tego wykluczyc
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez RangerDN » 5 lis 2008, o 14:18

filtr paliwa moze masz zasyfiony i niepodaje ci dobrze paliwa, przy okazji mozna wymienic filtr powietrza
Ale to jak już uważasz
A podłańcając sie do tematu, to umnie zauważyłem ostatnio ze jak naprzykład chce wyprzedzić inne auto albo przyspieszyc to np na 3 biedu wchodzą mi obroty do 3tysiecy i nagle spadaja do 2700!! silnik wyje jakby byl na biegu jałowym i po chwili dopiero wchodzi na obroty i przyspiesza... cos jakby wysprzęglał... czy to wina sprzęgła? tak samo jest jak redukuje by przyspieszyc np z 4 na 3 bieg...
Pozdrawiam
RangerDN
Czytacz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 13:20
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez KristoF » 5 lis 2008, o 17:03

objawy które opisujesz(z obrotami) wskazują na zużyte ślizgające sprzęgło.
Jak ci śmierdzi nowe sprzęgło to problemem moze być zużyta linka(ma automatyczny regulator skoku) albo jest źle założona.Zapytaj mechanika czy ją zakładał "na siłe" czy weszła mu lekko na miejsce.Jeśli na siłe to potraktuj gościa kluczem w łeb i zmien mechanika :-) (ma wejśc bez oporów na zaczep przy skrzyni).
Jeśli lekko to albo żle coś poskładał albo po prostu linka sie skończyła.
A widziałeś stare sprzęgło? czy było mocno zdarte?
Co do dławienia-kiedy ostatnio zmieniałeś świece zapłonowe, przewodyWN, i filtr powietrza?
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez pablomed » 5 lis 2008, o 21:44

RangerDN napisał(a):czy to wina sprzęgła? t
napewno, szykuj z 350 zeta na sprzęgło plus robota ze dwie setki
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Ksysio1988 » 12 lis 2008, o 00:40

Sprzegło kupione nowka Luka czy jakoś tak... Wymienione,a co do smierdzenia to mowil ze jeszcze sie dociera ;/ niekumam... Stare sprzeglo bylo sfajczone :P juz obcieralo takimi spreżynkami nawet.... co do filtra powietrza to jest stozkowy założony co do świec i kabli kable sa nowki nawet palec i kopulke wymienilem... lecz świec jeszcze nie... dodam do tego ze kadet z 1990 roku 1.6 o mocy 75km szybsza predkośc odemnie wyciagnie a u mnie max 150 km/h beznadzieja jutro oddaje auto do "Stacji Obsługi Pojazdów" Zobaczymy co oni powiedzą... co do zapłonu to był juz regulowany...
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Postprzez Imper » 12 lis 2008, o 02:34

podlacze sie takze do tematu... bo u mnie sprawa wyglada podobnie auto do 140-150 idzie jak szalone ale jego maks to 170-180... dodam ze przed remontem silnika wyciagalo 200 bez jakis super wysilkow :-) mam stozek (czyscilem go niedawno) jeszcze czeka mnie zmiana filtra paliwa... czy pompa paliwa tez moze miec cos z tym wspolnego?? moze juz nie daje rady??
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Ksysio1988 » 17 lis 2008, o 16:42

TEMAT ZAKONCZONY Wynik ( Adaptacja przepustnicy i wymiana czujnika otwierajacego zawor przepustnicy wraZ z całą ta klapka) :P
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Postprzez pablomed » 17 lis 2008, o 19:55

Ksysio1988, napiszesz dokłądniej - tak z ciekawości? Bo przepustnicy w 2E się nie adaptuje tylko ustawia wkrętem i nie ma czegoś takiego jak czujnik o którym piszesz. Przepustnica była wymieniona czy co?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Ksysio1988 » 20 lis 2008, o 14:10

pablomed napisał(a):Ksysio1988, napiszesz dokłądniej - tak z ciekawości? Bo przepustnicy w 2E się nie adaptuje tylko ustawia wkrętem i nie ma czegoś takiego jak czujnik o którym piszesz. Przepustnica była wymieniona czy co?



Niewiem jaki czujnik z tylu tej przepustnicy ida do niej kable... one nie reagowaly przepustnica zostala wyczyszczona cala i mechanik adaptowal ja (przy mnie jeszcze widzialem) i teraz elegancjia.... chodzi jak w zegareczku autko... do tego ustawil obroty na 900... teraz na klimie i wogole chodzi rowniutko jak nowe autko... wkoncu reaguje na wcisniecie gazu... i rwie jak szalony... :PP
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości