sonda lambda golf 1.8

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Rot » 13 sty 2009, o 19:36

ale słyszałem, że uniwersalne nie są polecane. W takim razie jaka jest różnica między taką a tą co była oryginalnie?
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

 

Postprzez marcinkoz2910 » 13 sty 2009, o 19:40

Rot, bosch produkował kiedyś sondy tak jak np. TRW osłony czy gałki więc robi teraz coś jak dedykowane do takich marek więc jeśli numer się zgadza to będzie jak najbardziej wszystko grało a jak nie to kupujesz oryginał w ASO co i tak pewnie BOSCH zrobił za dużo większą kase
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Rot » 13 sty 2009, o 19:59

W necie też wyczytałem (ale czy to prawda to nie wiem), że te sondy uniwersalne i dedykowane Boscha to to samy tylko różnica jest w tym, że jedna nie ma wtyczki a druga ma no i oczywiście w cenie jest różnica. Wyczytałem też, że podobno problemem jest odpowiednio wtyczkę założyć, że nie powinno się lutować tylko zaciskać itd. żeby nie było przekłamań wiesz coś może na ten temat?
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez marcinkoz2910 » 13 sty 2009, o 21:56

Rot napisał(a):Wyczytałem też, że podobno problemem jest odpowiednio wtyczkę założyć, że nie powinno się lutować tylko zaciskać itd. żeby nie było przekłamań wiesz coś może na ten temat?
ee tam ładny pewny lut a nie taka kluska z cyny i dobra izolacja i jest OK nie ma zadnych zakłamań nie wierzę w to
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez mani51 » 13 sty 2009, o 22:55

marcinkoz2910, ja też gdzieś słyszałem/czytałem że nie wolno lutować a na jakiejś stronie o sondach było że uniwersalne mają w komplecie tulejki zaciskane, którymi łączy się kable sondy z kablami przy oryginalnej wtyczce
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez marcinkoz2910 » 13 sty 2009, o 23:00

mani51, tak jest coś takiego bo już koledze w polo zagniatałem takie coś ale zrozumcie jeśli dobrze nagrzeje się przewód, pobieli sie go i ładnie zlutuje to nie ma mowy o spadkach napięć a jak już to bedą mniejsze niż na skorodowanych stykach po 6 miesięcznej jeździe w zimie a jak do tego zaizoluje się ładnie miejsca lutowane to nie ma mocnych na to ;-)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości