Sonda lambda, spalanie - duszenie silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Sonda lambda, spalanie - duszenie silnika

Postprzez morsdicti » 10 lis 2009, o 20:25

Witam,

Panowie Golfa co prawda już nie mam ale gdzie mógłbym znaleźć poradę jak nie tu :)

Mianowicie - auto to Audi A4 B5 1.8 benzyna - VAG pokazuje, że sonda lambda padnięta i trzeba wymienić, na razie nie mam kasy i tak jeżdzę z tym ... co do spalania to wiem że może być większe auto na 230km trasy bierze 20 litrów ponad i to grubo ponad :)

Natomiast mam inny problem mianowicie, jadę sobie autem po trasie, zapale rano jest ok wyjade na trasę i jadę powiedzmy 100km i robię przerwe na fajkę zatrzymam się zgasze silnik spale (5 minut) wsiadam do auta odpalam silnik, obroty 900 stabilne (no może milimetr się wacha) wrzucam jedynkę ruszam i kaplica .... silnik nie to że się dławi po prostu spadają mu obroty na 500-600 a czasami do zera i gaśnie ... przy tych 600 daje gazu do oporu auto jedzie ale 40 na godzine i nie przyspiesza ... zarzuce drugi bieg gazu do oporu taka sama sytuacja jedzie ale nie przyspiesza dławi się ... wyłącze silnik (na biegu) przekręce zapłon i auto zapala i jedzie już normalnie (chociaż nie zawsze) a czasami go po prostu na chama przytrzymam na gazie do oporu i "przedmucha" i idzie już normalnie po 10 sekundach ...

Myślałem, że to immo - bo mam taki że auto gaśnie jak sie doda lekko gazu na jałowym immo odcina ... zmieniłem kluczyk na drugi - nic nie pomogło to nie to ... pedał nie jest na lince tylko ten elektroniczny. Czy to możliwe że przez sondę tak się to sypie i objawia ? takie duszenie silnika ... tylko jak się go zapali .... podczas jazdy albo postoju na pracującym silnku i dalszej jazdy czegoś takiego nie ma ...

a może adaptacje przepustnicy ? poczyścił mi mechanik powietrzem samym ją ona się sama nastawia potem podobno automatycznie ...
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Sonda lambda, spalanie - duszenie silnika

 

Postprzez marcinkoz2910 » 10 lis 2009, o 21:19

Z tego co wiem to przepustnica się nie zaadaptuje sama gdy jest na potencjometrze :suchy: Trzeba by ją zaadaptować i powinno się polepszyć

Jak byś miał padnięty potencjometr na pedale gazu to by VAG pokazał błąd więc pedał jest sprawny
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości