Spalanie -Drodzy uzytkownicy silnikow benzynowych

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 15 sie 2011, o 10:53

Pawełgolfgreen napisał(a):Dobre mam spalanie?

zależy przy jakiej nodze, jak gaz wyregulowany. dla mnie trochę dużo
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Pawełgolfgreen » 15 sie 2011, o 10:57

trollu napisał(a):
Pawełgolfgreen napisał(a):Dobre mam spalanie?

zależy przy jakiej nodze, jak gaz wyregulowany. dla mnie trochę dużo

jazda normalna 100 do 120km. To mówisz do regulacji gaz?
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Pawel85man » 19 lis 2011, o 22:04

Moj 1.8 ADZ gdy kupilem palil 12/100 wymienilem sonde lambda i spadlo do 9,5/100 tylko miasto i krotkie odcinki
Pawel85man
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 15 paź 2011, o 01:42
Lokalizacja: Bdg

Postprzez Pawełgolfgreen » 19 lis 2011, o 22:05

Pawel85man napisał(a):Moj 1.8 ADZ gdy kupilem palil 12/100 wymienilem sonde lambda i spadlo do 9,5/100 tylko miasto i krotkie odcinki

Masz na gaz?
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Pawel85man » 20 lis 2011, o 00:49

Nie mam gazu, a silnik krece tak do 3000 sporadycznie wyzej jak musze wyprzedzic :-)
Pawel85man
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 15 paź 2011, o 01:42
Lokalizacja: Bdg

Postprzez fox » 7 gru 2011, o 21:30

Witam. Ostatnio zatankowałem sobie do 18L benz i na tym zrobiłem 120 km, wychodzi średnio 15l :shock: . Do pracy jeżdżę po ok. 5 km wiec silnik nie ma gdzie się zagrzać. Chociaż to jednak za dużo jak na 1.4 (ABD).Czy to może być przyczyną, sonda, czy szukać gdzieś indziej?
Raz lub dwa w miesiącu robię nim dłuższe wypady ok 100 km poza miasto w obie strony wtedy jest lepiej ok 10-12L/100 km przynajmniej tak było w lecie i na jesieni, teraz może z tym być różnie.
Jak możecie to pomóżcie mnie biednemu... :cry:
Avatar użytkownika
fox
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 19:40
Lokalizacja: RSA

Postprzez trollu » 8 gru 2011, o 00:03

po pierwsze VAG - może wywali jakiś błąd
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez fox » 12 gru 2011, o 21:43

A więc. Załatwiłem sobie interfejs i w programie vwtool wywaliło 2 błędy 515 i 525. zresetowałem oba, poczytałem trochę i tego pierwszego to na wyłączonym silniku cały czas będzie pokazywać. A drugi to 'O2 czujnik – niskie napięcie – G39 - sporadyczny' coś w ten deseń. Jak już pisałem to je wykasowałem i nic się nie pokazuje mi na razie, pojeżdżę trochę i w śr znowu go podepnę i wtedy się zobaczy. mam nadzieję że ta kasacja załatwi sprawę i nie trzeba będzie wymieniać sondy. Czy to może być "TO"? :niepewny:
Avatar użytkownika
fox
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 19:40
Lokalizacja: RSA

Postprzez trollu » 13 gru 2011, o 00:55

jak żre i wywala sonde to może być po ptokach, możesz trochę jeszcze go poobserwować, zobaczymy co będzie dalej. jak nic nie pomoże to wymiana
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez fox » 13 gru 2011, o 09:01

Oby nie. Zalałem 20 L zobaczymy za ok 150 km (albo 300km) jaki ma apetyt. Jeszcze raz go podepne pod VAG'a (można powiedzeć że go "zważę") jak nic nie pokaże to ok. a jak wywali jeszcze raz ten błąd to się rozejrzę za nową sondą.
To teraz pytanie: jeżeli potwierdzi się czarny scenariusz to czy kupić taką zwykłą sondę czy może coś lepszego? zwykłe na alle chodzą po 100 zeta a taka lepsza chyba z boscha za 180 pln.

EDYTA:
sprawdziłem polskim vagiem i znowu wyskoczył ten błąd Tym razem: "525 Lambda Sonda-G39
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY"

Czy to można jakoś naprawić nie kupując nowej sondy?
I jeszcze jeżeli trzeba będzie wymienić, to mam dostępne sondy firmy Bosal ponoć uniwersalne, dobre to jest czy jakiś szajs? Rad bym był jakby ktoś z Was podpowiedział również (żeby nie trzeba było otwierać maski) ile przewodów ma moja sonda - silnik 1.4 ABD 92 r.

[ Dodano: 2011-12-19, 10:54 ]
Sprawdziłem sondę miernikiem i wyszło że jest ok. Napięcie waha się 0,95-1,1
przy czym zaraz po załączeniu pokazuje 1,3 potem spada do 1,0 i utrzymuje się przy 0,92 - 0,95. dodam jeszcze że sinik nie był za bardzo rozgrzany. Czyli sonda jest ok, nie?
Kumpel sprawdził wtedy opór czujnika powietrza zasysanego, wyszło coś że nie bardzo halo. Więc czy czujnik może być przyczyną takiego spalania? Dodam jeszcze że na vagu nie wywala błędu czujnika powietrza.
Avatar użytkownika
fox
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 19:40
Lokalizacja: RSA

Postprzez Antek » 16 sty 2012, o 23:36

Kolego fox, mam tak jak Ty ... mi za 50 zł (9 litrów) robi teraz w zimie ok. 70 km ..
Nie mam pojęcia co jest przyczyną.. przy włączeniu stacyjki wyświetla mi się "IU(odwrócone U) 01" i nie wiem co to znaczy...
Antek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 gru 2011, o 12:38
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Postprzez Sobota ! » 17 sty 2012, o 01:14

Ja jechalem nad morze mniejsza z tym za 100zl zalałem 18l i zrobilem 266km Record bo mialem cos nie tak na silniku zalalem 10l i ztobilem 50km : / masakra byla ale pozniej cos puscilo i pali mi 7l na 100 czasami 8 i to max a jak wcisne pedal to potrafi wciagnac i 11 mam 1.6 abu 75km
Sobota !
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2012, o 22:54
Lokalizacja: Grudziądz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości