Opik napisał(a):strzelu, 2E vs AGG/ADY:
przepływomierz klapkowy (duży, ciężki, wybuchy gazu mogą go uszkodzić (baaaardzo rzadkie przypadki, tylko przy lipnych isntalacjach), za to odporny na wszelkiej maści chemię (środki do nasączania stożków np)) - przepływomierz "drucikowy" (mniejszy, tańszy jeśli trzeba wymienić, wrażliwy na chemię (drucik, łatwo go uszkodzić))
upierdliwy zawór regulacji prędkości biegu jałowego (zwany potocznie i mylnie krokowcem) vs analogiczne urządzenie w przepustnicy
AGG/ADY ma czujnik położenia wału który także potrafi dać się we znaki
do tego różnią się minimalnie wyglądem - owe przepływomierze, do tego 2E ma większy (szerszy patrząc od przodu) kolektor ssący z którego wychodzi zaw. reg. biegu jałowego o którym wspominałem
z różnic których od razu nie widać to nowsze mają sekwencyjny wtrysk paliwa
zapomniałeś dodać że krokowy w agg/ady praktycznie NIGDY się nie psuje.
Drucik w przepływomierzu AGG jak ktoś ma delikatne łapki to bardzo łatwo wyczyścić.