Moderator: Moderator
Death94 napisał(a):U mnie na dystansie ok.50km (droga na uczelnie) gdzie 3/4 to trasa, reszta to miasto pali 9-10l gazu... W tym jest zimny start z rana, zależy od załadowania i prędkości W samej trasie udało się raz zejść do 7l przy bardzo spokojnej jeździe, za to na autostradzie przy 140/150km/h wiadomo co się dzieje
Adrian94 napisał(a):Death94 napisał(a):U mnie na dystansie ok.50km (droga na uczelnie) gdzie 3/4 to trasa, reszta to miasto pali 9-10l gazu... W tym jest zimny start z rana, zależy od załadowania i prędkości W samej trasie udało się raz zejść do 7l przy bardzo spokojnej jeździe, za to na autostradzie przy 140/150km/h wiadomo co się dzieje
Przy 140/150 na autostradzie po kilkudziesięciu km byś silnik zajechał
łukasz1983 napisał(a):killah, Ale,jaki ty masz silnik a jaki kolega,wiadomo,że na autostradzie przy takich prędkościach 1.4 ma obroty rzędu 6000 rpm.Wiadomo,że 1.4 i 1.6 nie zbyt na autostrady się nadają.
A tak przy okazji to spalanie mojego ABU po własnych ustawieniach pali 9/100 w trybie mieszanym i koło 7 w trasie,mowa oczywiście o lpg,a bp to odpowiednio około litra mniej.
killah napisał(a):łukasz1983 napisał(a):killah, Ale,jaki ty masz silnik a jaki kolega,wiadomo,że na autostradzie przy takich prędkościach 1.4 ma obroty rzędu 6000 rpm.Wiadomo,że 1.4 i 1.6 nie zbyt na autostrady się nadają.
A tak przy okazji to spalanie mojego ABU po własnych ustawieniach pali 9/100 w trybie mieszanym i koło 7 w trasie,mowa oczywiście o lpg,a bp to odpowiednio około litra mniej.
Ja jechałem na cieniutkiej granicy białego pola z czerwonym... mam króciutką skrzynię
snowfox napisał(a):ja ostatnio jechałem A4 z Brzeska do Katowic (ponad 100km) ze średnią prędkością 130km/h i silnik mi nie wyskoczył. Przy 150/160 na obrotomierzu jest 5000tyś
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 44 gości